מרעיון למיליון – מחזור ב

[su_box title="יש לך שאלה בנוגע לאתר החברים או הקורס?" box_color="#1769d9"]

==> כדאי לראות אם כבר יש עליה תשובה כאן <==

[/su_box]

מרעיון למיליון
שיטה בדוקה להפוך כמעט כל רעיון להכנסה חודשית יציבה של 3000 - 5000 שקלים שמאפשרת לבנות מנגנונים אינטרנטיים אוטומטיים שמוכרים את המוצר שלך להמונים בלי שאתה מעורב.
מודול 1 מודול 1 - עקרונות ההשפעה ועקרונות הבסיס של שיווק ומכירה
במודול הזה נכיר לכם לעומק את עקרונות ההשפעה של צ׳אלדיני ו-10 עקרונות הבסיס של שיווק ומכירה שהם היסודות שעליהם הכל נבנה. חשוב מאוד להפנים טוב טוב את התוכן הזה, כי אנחנו הולכים להשתמש בו עוד הרבה! בו טמונות הפנינים ליצירת המנגנונים אינטרנטים רווחיים שמוכרים על אוטומט עבורכם.
שיעור 1 מבוא קצר והתחלנו
שיעור 2 עיקרון 1 - הדדיות
שיעור 3 עיקרון 2 - מחויבות ועקביות
שיעור 4 עיקרון 3 - הוכחה החברתית
שיעור 5 עיקרון 4 - סמכות
שיעור 6 עיקרון 5 - חיבה
שיעור 7 עיקרון 6 - סקרסיטי
שיעור 8 10 עקרונות הבסיס של שיווק ומכירה
שיעור 9 סיכום ומטלות הבית של מודול 1
מודול 2 מודול 2 - מרכיבי הבסיס של משפך שמכניס כסף
במודול הזה נכיר ונעמיק במרכיבי הבסיס של משפך שמכניס כסף. נפתח אותה בהדרכת בונוס שמטרתה לעזור למי שעדיין אין מוצר, לגבש רעיון למוצר שנכון עבורו בטווח הרחוק ואז נצלול לתוך המרכיבים שחובה להכיר מקרוב כדי לגרום למשפך לעבוד כמו מכונה משומנת שמכניסה כסף על אוטומט
שיעור 1 פתיחה
שיעור 2 הדרכת בונוס למי שאין עדיין מוצר או רעיון מגובש למוצר
שיעור 3 מרכיבי הבסיס של משפך שמכניס כסף
שיעור 4 ביצוע חקר שוק
שיעור 5 סיכום
מודול 3 מודול 3 - U.S.P

גילוי וניסוח ה-USP - הצעה עיסקית ייחודית שמבדלת אותך מכל המתחברים שלך

שיעור 1 פתיחה
שיעור 2 הגדרה וחידוד קריטי
שיעור 3 שני סוגי USP
שיעור 4 בונים את ה-USP המקוצר
שיעור 5 סיכום
מודול 4 מודול 4 - הלקוח האידאלי

במודול הזה ננחה אותך לזהות ולגות, את הלקוח(ות) האידאלי(ים) שלך, כך שבכל פנייה שלך אליו, בין אם בעזרת האינטרנט, אחד על אחד או בטלפון, הוא יהיה בהלם מכמה שמדברים ללב שלו ויודעים בדיוק מה כואב לא, מה הוא צריך, מה הוא רוצה, ברמה של איך נראים חיי היום יום שלו!

הולך ליות חזק ביותר, זהו מודול אינטנסיבי ומאוד מאוד חשוב עם הרבה עשייה - קדימה, לעבודה! 

שיעור 1 פתיחה
שיעור 2 הלקוח האידאלי
שיעור 3 מגדירים / משחיזים את הלקוח האידאלי
שיעור 4 כותבים יום מיומנו של הלקוח האידאלי
שיעור 5 סיכום
מודול 5 מודול 5 - U.S.P. מורחב

כאן נעמיק בנושא החשוב ביותר שבלעדיו אין סיכוי לבדל את העסק ונאלצים להילחם על הישרדות בתחרות רצחנית של קסח מחירים.

את השיעור הזה נעשה יחד עם קופירייטר מספר 1 בישראל, כדי חזק את היתרון היחסי שלכם עוד יותר אל מול המתחרים שלכם.

שיעור 1 פתיחה
שיעור 2 מקבלים הנחיות כלליות - למה שיקנו דווקא ממך?
שיעור 3 בניית USP מורחב בלייב - מקרה 1
שיעור 4 בניית USP מורחב בלייב - מקרה 2
שיעור 5 בניית USP מורחב בלייב - מקרה 3
שיעור 6 סיכום
מודול 6 מפענחים משפך קלאסי שלב שלב

במודול הזה, אנחנו נראה  איך בנוי משפך קלאסי ונתעמק בכל שלב ושלב מהם הוא מורכב.

אחרי שתכירו את התהליך הלקאסי הזה, יהיה לכם הרבה יותר קל וברור להבין משפכים מתקדמים ומורכבים יותר, להרכיב משפכים מותאמים אישית ממש כמו שמרכיבים דברים עם לגו, וכך תוכלו לשלוט בתחום התיאורתי והיישומי של בניית משפכים שמכניסים כסף. נשמע טוב? מעולה!

קדימה, צוללים לתוך משפף קךאסי!

שיעור 1 פתיחה
שיעור 2 מנתחים את המבנה של משפך קלאסי
שיעור 3 מכירים דף נחיתה ודף תודה מקרוב
שיעור 4 יוצרים מתנה חינמית בעלת ערך רב
שיעור 5 איך מרוויחים כסף מהמשפך
שיעור 6 סיכום
מודול 7 מודול 7 - סוגי משפכים

במודול הזה אתם הולכים להכיר סוגי משפך נוספים שהוכיחו עצמם כאפקטיביים במיוחד -

לכל מוצר או שירות, יש משפך או שניים שתפורים עליו, וחשוב להכיר אותם כדי לדעת להתאים את המשפך שיכול להיות אפקטיבי במיוחד עבור מוצר כזה או אחר.

אחרי שיש לכם את ההצעה העסקית הייחודית שלכם, ברור לכם מי הלקוח האידאלי, מה הכאבים שלו, מה הוא מחפש וכו׳,

הגיע הזמן להכיר את סוגי המשפכים השונים ולבחור את האחד שנראה הכי מתאים עבור המוצר/שירות שאתם הולכים להציע לו.

אז קדימה, בואו נלמד את המבנה והפסיכולוגיה של המפשכים השונים!

שיעור 1 פתיחה
שיעור 2 משפך מכירה הפוך
שיעור 3 משפך וובינר - חלק 1
שיעור 4 משפך וובינר - חלק 2
שיעור 5 משפך הכתבה
שיעור 6 משפך השקה - חלק 1
שיעור 7 משפך השקה - חלק 2
שיעור 8 משפך מחתרתי
שיעור 9 סיכום
מודול 8 מודול 8 - הצעת אסקובר

 במודול הזה נלמד אותך איך לקחת את ההצעה שלך, ולהפוך אותה לכזו שעבור הלקוח האידאלי שלך, יהיה פשוט בלתי אפשרי לסרב לה!

או לכל הפחות, לא חכם לסרב לה.

שיעור 1 פתיחה
שיעור 2 הצעת אסקובר
שיעור 3 סיכום
מודול 9 מודול 9 - אפסלים, דאונסלים וקרוסלים

במודול הזה תלמדו טכניקות מעולם המכירות (בגרסת חיים וארטיום) שמטרתן להגדיל את כמות מכירות, את נפח המכירות, להגדיל רווח תוך כדי הקטנת הוצאות פרסום ושיווק ועל הדרך, גם הגדלת נאמנות של לקוחות ומידת שביעות הרצון שלהם במכה אחת (או כמה מכות ליתר דיוק)

הידע הזה חיוני לבניית משפכים רווחיים ואפקטיביים שעושים את העבודה שלהם ומספקים ללקוחות שלכם את מה שהם באמת רוצים וצריכים.

שיעור 1 פתיחה
שיעור 2 אפסייל
שיעור 3 דאונסייל
שיעור 4 קרוססייל
שיעור 5 מחברים הכל ביחד - משפך לדוגמא
שיעור 6 סיכום

גלילה למעלה