שוברי השיאים של הדיגיטל הישראלי מציגים – כנס ״דיגיטליזציה לביזנס״ – E2S Joker VIP Club

שוברי השיאים של הדיגיטל הישראלי מציגים

כנס ״דיגיטליזציה לביזנס״

מה דעתך לקבל את הכלים שחברות הכי מצליחות בעולם משתמשות בהם, כדי להגדיל רווחים חודש בחודשו - בעידן החדש של 2019, בהשקעה של חצי יום ו-67₪ בלבד?

היי,

כאן חיים פורמן וארטיום אליושין, ואם הינך בעלים של עסק ורוצה להגדיל את הרווחים שלך כבר השנה, בלי לעשות שינויים דרסטיים בעסק חשוב לך לקרוא את הדף הזה בקפידה.


יכול להיות שהפריצה העסקית שחיפשת הרבה זמן קרובה מתמיד, תכף נגלה לך למה, אבל לפני זה…


מי אנחנו ומאיפה יש לנו את הביטחון לכתוב לך את זה?

חיים פורמן

המפקד

ארטיום אליושין

הג׳וקר

בשנים האחרונות שברנו המון מוסכמות במרחב הדיגיטלי הישראלי.


לקחנו פרוייקטים קשים לשיווק ושברנו שיאי הכנסות שחלקם אף אחד עדיין לא הצליח לשבור, והרבה מנסים :)

ממש לפני חודש הרצנו פרוייקט בחודש של חגים (פסח ויום עצמאות) שהכניס למעלה מ 1.2 מיליון ויצר רווח של למעלה מ 40% אחרי כל ההוצאות.

 

מדובר במוצר מאוד קשה לשיווק בנישה נורא תחרותית שלכאורה אין בה מקום לשחקנים חדשים.

קולגות שלנו הזהירו אותנו שאנחנו עושים טעות ועלולים לחוות כישלון מוחץ בפרוייקט הזה.

במיוחד שהמוצר שנכנסנו איתו לשוק יקר משמעותית מ 90% מהמתחרים.


מה שהם לא ידעו, שיש לנו אסטרטגיה שתבדל אותנו מכל המתחרים ותגרום ללקוחות לבחור דווקא בנו על פני כל שאר המתחרים שנמצאים בנישה הזאת.


התוצאה?


הכפלנו את אחוז ההמרה שנחשב מעולה בתקופה הזאת במוצרים יותר זולים מהמוצר שלנו!


זה לא הפרוייקט היחיד שבידלנו בעזרת האסטרטגיה הזאת.


בתחילת חודש יוני הרצנו פרוייקט צדדי נוסף שבשבוע הראשון של הטסטים הגיע לרווח של 3,000₪.

אולי הסכום לא נראה גדול, אבל מה שיפה כאן שהפרוייקט רץ באופן אוטומטי לגמרי, ללא התערבות אנושית כלל.

ב 9.7 אנחנו הולכים להראות לך מה בדיוק עשינו בפרוייקטים הללו ואיך כל אחד יכול ליישם את האסטרטגיה הזאת בעסק שלו באופן מיידי!

ג׳יניה רומסקי  //  תחום הדיאטות

״חיים וארטיום הם אחד מהנשקים הסודיים שלי״

מעל 52,000 אנשים ברשימת התפוצה בתחום הדיאטות

מעל 9101 לקוחות משלמים

בעל השקה הכי גדולה אי פעם בישראל בתחום הדיאטות

יעקב גוטמן  //  יזם ובסט-סלר מצליח באמזון

״חיים וארטיום יכולים לקחת אתכם ל-Level חדש לגמרי״

ממייסדי בית ספר הגדול ביותר ללימודי אמזון בישראל

מעל 2500 תלמידים

מחזור מכירות של 10,000,000 (מיליון) ₪ בשנת 2016

איפה?

זה יקרה בכנס פרונטלי שיתקיים ב-9.07 (יום שלישי) ברמת גן, במתחם הבורסה.


הכנס הזה שונה באופן דרמטי מכל כנס שנכחת בו אי פעם כי זה יותר מפת דרכים פרקטית ומדוייקת שלקוחה מתוך העסקים שלנו מאשר כנס תיאורטי מסורתי.


והכל טרי וחם מהתנור שעובד עכשיו בחודשים 5-6.2019 ולא משהו שעבד לפני שנתיים והיום כבר לא עובד.


הינה רק חלק קטן ממה שיהיה בכנס ומה זה יכול לעשות לעסק שלך:

  • איך להיכנס לשוק שורץ כרישים, לעקוף אותם בסיבוב ולהפוך לבחירה טבעית בעיני הלקוחות שלך
  • שינוי זווית קטן שעשינו לשיטה חרושה שכולם במרחב הדיגיטלי הישראלי משתמשים בה, שהעלה את הערך הנתפס של המוצר בעיניי הלקוחות וגרם למתעניינים לסמוך עלינו הרבה יותר מהמתחרים
  • סט עקרונות עתיקים שעבדו לפני 100 שנים ויעבדו בעוד 200 שנים שגורמים לקמפיינים שלנו להגיע לרווחיות גבוהה פעם אחר פעם בנישות שונות
  • איך הצלחנו להחדיר מוצר משמעותית יותר יקר מ 90% מהמתחרים בשוק בלי להציג אף עדות על המוצר שלנו?
  • כיצד השתמשנו בעיקרון פסיכולוגי עתיק שמוטמע עמוק בתתמודע שלנו כדי ליצור הסתערות של הלקוחות לעבר הקופות? הצלחנו להגיע ל 303,600₪ בשעתיים בלבד (למדנו את זה מחברת האפל הגדולה והתאמנו לשוק שלנו)
  • איך הצלחנו להביא לידים איכותיים עם טלפון אמיתי ומאומת ב 6₪ בלבד מפרסום בפייסבוק (למיטב ידיעתינו אף אחד בישראל לא השתמש בטריק הזה עד היום)
  • מה גרם ללקוחות שהמוצר שלנו לא התאים להם והם החליטו לא לרכוש אותו להגיד לנו תודה ולהפנות אלינו את החברים שלהם שכן רכשו את המוצר?

אנחנו יודעים שזמן זה מצרך חשוב לבעלי עסקים, לכן לא נבזבז לך אותו.

כל התוכן יהיה פרקטי, בלי מים, רק דברים שאנחנו משתמשים בפרוייקטים שלנו והלקוחות שלנו משתמשים בפרוייקטים שלהם.


רק השנה לקוחה אחת הכפילה את המחזור שלה פי 10 בזכות אותה אסטרטגיה ואותם עקרונות, לקוחה נוספת חוותה את השנה הרווחית ביותר שהייתה לה אי פעם (למעשה בחודש אחד היא יצרה מחזור שווה למחזור של 2018 כולה).

לקוח נוסף הגיע למצב שאין לו מקום ללקוחות חדשים, לפני חצי שנה הוא רדף אחרי לקוחות ולא הצליח לסגור את החודש.


בעלי עסק שלא משתמשים בכלים דיגיטליים ב 2019 משאירים המון כסף על הריצפה שאפשר לאסוף אותו בקלות…

אנחנו חיים בעידן, בו קיים שפע של כלים דיגיטליים שיכולים שיכולים להגדיל רווחים כמעט בכל סוג של עסק.

ועדיין רוב בעלי עסקים לא משתמשים בכלים האלה.


המטרה של כנס ״דיגיטליזציה לביזנס״, היא להראות לכל בעל עסק איך להשתמש בדיגיטל בצורה פשוטה ובלי סיבוכים מיותרים כדי להגדיל רווחים בעסק.


חוץ מהכלים והתובנות שאנחנו משתמשים בפרוייקטים שלנו ושל הלקוחות שלנו ניתן לכם אוסף של תובנות וטכניקות שקיבלנו בכנס מטורף שהיינו בסוף חודש מאי 2015.


יחד איתנו היו בו 7,000 איש.

הינה כמה דברים שהבאנו לכם מהכנס:

  • איך בחור צעיר מתחת ל 30 פתח עסק לפני 10 שנים והיום יש לו 119 מיליון לקוחות. מה העקרונות שמובילים אותו מרגע פתיחת העסק ועד היום?
  • איך בחורה צעירה הצליחה לבנות חברה שמוערכת היום ב 30 מיליון דולר בעזרת סרטוני יוטיוב בלבד?
  • איך בחור מופנם הצליח להגיע להכנסות של מיליון דולר בשנה ממכירת יומנים דרך האינטרנט?
  • איך הצלחנו להחדיר מוצר משמעותית יותר יקר מ 90% מהמתחרים בשוק בלי להציג אף עדות על המוצר שלנו?
  • איך בחור פשוט מהעם(כיום שווי נכסיו מוערך ב 300 מיליון דולר), בעלים של חברה שנמצאת בטופ 3 בנישה שלה בעולם, גורם לעובדים שלו להשאר בחברה בזמן שהמתחרים מציעים להם משכורות פי 3 ממה שהם מרוויחים אצלו?
  • מהו המהפך הגדול שקורה לנגד ענינו שפותח הזדמנויות לכל אדם באשר הוא שפעם היו נגישות אך ורק לחברות ענק עם תקציבים גדולים (אם תפספסו את המומנטום, תצטערו על כך בעתיד)?
  • סוד של אחת הסוכנויות מיתוג המבוקשות בעולם שגורם ללקוחות להתלהב אפילו ממוצרים משעממים (אם תשתמשו נכון בסוד הזה, הלקוחות לא יצליחו להוציא אתכם מהראש ויחשבו על המותג שלכם כל היום)
  • מאלמוני למותג על - איך בחור בלי השכלה בנה אתר יחסית פשוט ועשה עליו אקזיט (נמכר ב 100 מיליון דולר)
  • סוד של מיליארדר - מאיפה לקחת מוטיבציה, לקפוץ כל בוקר מהמיטה ולהמשיך לפעול עם ברק בעיניים גם אחרי שיש לך כסף ל 10 דורות קדימה?
  • נוסחה לשותפות מוצלחת ופוריה - מהו העיקרון החשוב ביותר ליצירת שותפות ארוכת טווח ומה צריך לסגור עם שותף פוטנציאלי לפני שיוצאים לדרך?

ארז כלב  //  מייסד מאסטר ביזנס, מחבר ספר ה״שיטה״

״קודם כל, עצם החוויה שחיים וארטיום סוף סוף עושים סדנה ומשתפים מהמוחות הגאוניים שלהם זה כבר...״

״לחשוב רחב, לעשות דיוק, לבנות את האסטרטגיה הנכונה מאחורי הקלעים של העסק לפני שיוצאים מה שנקרא ״לקרב״, לראות את העסק מ״בחוץ״, ליישם, להתמיד ותמי להיות בשליטה״

נחמה שור  //  יזמית אינטרנט ונדל״ן, זמרת

״חיים וארטיום הובילו את ההשקות הכי גדולות בארץ עד היום״

״הם שברו כל סטיגמה אפשרית וכל תקרת זכוכית אפשרית, ולהיכנס לראש שלהם ולהבין מה הם עשו, זה אחד הדברים שהרבה זמן אני רוצה...

... קיבלתי ממש את כל הסיסטם, את כל התהליך שאני צריכה להבין, איך אני רוצה להעביר את העסק/מוצר/קמפיין... כדי שיהיו שם מכירות״

אילה ברלין  //  המרכז לאקנה ועור פנים חלק, בעלים

״קודם כל, חיים וארטיום גאונים ברמות היסטריות״

״הם יודעים לקחת דברים, לפשט אותם, להביא אותם במתודות, ואז נורא נורא נורא קל לקחת וליישם את זה בעסק. אני ישבתי בסדנה והרגשתי שהמוח שלי עף באוויר על רעיונות ואיך לעשות דברים אוטומטיים, ואיך לדייק יותר דברים. הם יודעים לשאול שאלות שמאוד מאוד מכוונות, אפילו על דברים שידעתי אותם, אבל הם ידעו לדייק לי אותם. אני בטוחה שהדבר הזה יכפיל לי את העסק או יביא מינימום של גדילה של בין 20 ל-30 אחוזים״

עדי איצקוביץ׳  //  בעלים של ״כתיבה טובה״ - עריכה ספרותית וליווי כתיבה

״יש להם הוכחות, את כל ההשקות ענק והמיליונים שהם עשו, רוצה לטעום גם איך עושים את זה״

״הם שיתפו מכל הלב, חומר מטורף, כמויות של חומר באופן מאוד מסודר, עשו לנו סדר של הכל״

ביי, ביי הכנסה פסיבית, שלום משפכים אוטומטיים…

החודש השקנו פרוייקט צדדי שמהרגע שהוא עלה לאוויר פועל על 90% אוטומט.


מדובר במוצר לא זול במיוחד שנמכר באופן אוטומטי לגמרי, ללא מגע יד אדם.


זה לא קרה מעצמו, הדבר דרש תכנון ובנית אסטרטגיה, אבל ברגע שהפרוייקט עלה לאוויר אין איתו התעסקות כלל.

בכנס נראה לך מה בדיוק עשינו כדי שהכל יעבוד לבד.


נראה לך:

  • מהם 11 שלבים פסיכולוגיים (בהם אנחנו משתמשים בכל הפרוייקטים שלנו ושל הלקוחות שלנו) לבניית משפך שיחמם את המתעניינים, יסביר להם על המוצר שלך, יצור סמכות לעסק שלך וידליק בהם חשק עז לרכוש את המוצר שלך. אפשר ליישם את זה בכל עסק ובכל דרך אפשרים, לא רק באינטרנט
  • איך לקלוע בול ולומר בדיוק מה שהלקוח שלך רוצה לשמוע ממך שיגרום לו להגיד ״וואלה, זה בדיוק מה שחיפשתי״ ברגע שיראה את המוצר שלך?
  • עקרון פשוט שלמדנו מחברת טבע שהופך את המכירה לפשוטה וטבעית, ומוריד את כל ההתנגדויות
  • הטריגר הכי עצמתי שמפעיל תשוקה בוערת ולא מאפשר ללקוחות שלך לישון בלילה עד שיקנו את המוצר שלך, גם אם רגע לפני הם לא ידעו על קיומו.
  • איך לפתח את המיומנות הכי מתגמלת של העידן החדש (מי ששולט במיומנות הזאת לעולם לא יהיה רעב ללחם)?
  • מה הדבר העיקרי שכל בעל עסק חייב להתמקד בו הכי הרבה כדי לבנות קהל לקוחות אוהד שחוזר וקונה שוב ושוב (רוב בעלי העסקים בארץ מפספסים כאן וכתוצאה מכך נאלצים לרדוף אחרי הלקוחות)?
  • איך בעל עסק שלא פועל במרחב הדיגיטלי יכול להכניס למערך השיווק שלו אלמנט דיגיטלי בלי להסתבך עם עבודה טכנית ובלי לבזבז זמן על דברים לא יעילים (רוב בעלי העסקים נרתאים מהדיגיטל, כי זה נראה להם מסובך והם חושבים שדרושות מיומנויות טכניות בשביל זה)?

האמת, אנחנו יכולים להמשיך ולכתוב כאן עוד אין סוף דברים שנראה לך בכנס

בשורה תחתונה, זה כנס של 6 שעות מלאי תוכן פרקטי בנוי מעקרונות, כלים וטכניקות שעובדות היום ב 2019 ועשויות להגדיל את הרווחים שלך בעסק כבר השנה.


אנחנו מתכננים לתת דברים שניתן ליישם מהר, חלקן אף באופן מידי.


את רוב הדברים ניתן ליישם כמעט בכל סוג של עסק.


כל השפע הזה מצריך ממך השקעה מזערית של 67₪ בלבד, אבל כל כמה ימים אנחנו מעלים מחיר!

אנחנו רוצים להרשים אותך עם תוכן איכותי ברמות שלא הכרת כדי לכבוש את ליבך ולבנות איתך מערכת יחסים ארוכת טווח.


יש לנו הרגשה שאחרי שתחוו את הכנס כל כך תוקסמו מהתכנים שתרצו לשמוע על מוצרים נוספים שלנו.

בכל אופן, כדי לשריין מקום בכנס מלאו את הפרטים בטופס ותעברו לעמוד הסליקה.


כל כמה ימים אנחנו מעלים מחיר בלי הודעה מוקדמת, אז שריינו מקום עכשיו במחיר הטוב ביותר.

עידן דנש  //  יועץ עסקי

הם הראשונים ששברו את מחסום ה-1,000,000$ בארץ

איתן עזריה // מאמן מנטלי של הפועל באר שבע

"ממליץ בחום! הם מדהימים, הם אמיתיים"

מיכאל גורב׳יץ׳ // מייסד שיטת מיליונר מיינדסט

״הם מקצוענים שיודעים בדיוק מה צריך לעשות״

עידן וולר (הקוברה) // קופירייט מספר אחד בארץ

״אני עשיתי פי 3 (כסף) בפעם הראשונה שעבדתי איתם צמוד״

מה? איפה? מתי?

מה:

  • לו״ז הכנס סודי לחלוטין ויפורסם במייל לנרשמים בלבד. חלק ממנו, כולל הגרלה עם פרס יקר מפז, בכנס עצמו בלבד

איפה:

  • מקום מרכזי, נגיש מאוד ברכבת ותחבורה ציבורית ברמת גן (במתחם הבורסה)

הכנס מתקיים ב-9.07 (יום ג׳)

לוח הזמנים:

  • 9:00-10:00 התכנסות, מינגלינג וכיבוד
  • 10:00 בדיוק, מתחילים!
  • 12:30-13:15 הפסקה
  • 13:15-16:00 המשך התכנים
  • 16:00 סיום משוער

נ.ב.

הינה עוד כמה טכניקות מגניבות שאספנו בכנס ונעביר לך אותן באהבה:

  • טכניקה נדירה שתגרום למובילי דעת קהל לפרסם את המוצר שלך לקהל האוהדים שלהם בחינם, בחלק מהמקרים הם עשוים אף להודות לך על כך
  • איך לגרום לעובדים לפעול באחריות מלאה ולבצע משימות על הצד הטוב ביותר גם כשאף אחד לא בודק אותם?
  • איך מנתח פלסטי הפך לאחד המבוקשים בעולם לפני גיל 30 בעזרת אלמנט אחד שהכניס לעסק שלו?
  • איך למשוך לצוות שלך את הטובים ביותר, בלי להציע להם הרים וגבהות?

מצפים לראותך בכנס!

השקעה שלך היום:  67₪ בלבד (97₪ לכרטיס זוגי)

 וחצי יום שעשוי לשדרג לך את העסק בעשרות אלפי שקלים


 2019 © כל הזכויות שמורות ל-Easy2Success International בע״מ | תנאי שימוש | מדיניות פרטיות

גלילה למעלה