חנות הקורסים

משמעת עצמית

משמעת עצמית זו היכולת השקופה שבלעדיה לא ניתן להשיג שום דבר בעל ערך ואיתה הכל הופך לאפשרי - ומטרת הקורס זה בדיוק זה:
לתת לך את הידע והכלים הנדרשים כדי שמשמעת עצמית תהפוך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלך.
קדימה - יצאנו לדרך!

התנהלות פיננסית

שדרוג בהתנהלות פיננסית - משמעות הדבר היא, שדרוג בכל הנוגע לכסף, תחושת שליטה ובאיכות החיים כמעט בכל מובן של המילה.

התחום של כסף הוא מאוד מיוחד, ויש לו נטיעה להשפיע על כל תחומי החיים - לטוב ולרע.

גם הביטחון הנרכש עם התהנלות נכונה והיכולת המשודרגת לעשות ולשמור על הכסף שלך, נשפך לתוך כל התחומים האחרים של החיים ומשפיע עליהם בהתאם.

מרעיון למיליון - מחזור א

שיטה בדוקה להפוך כמעט כל רעיון להכנסה חודשית יציבה של 3000 - 5000 שקלים שמאפשרת לבנות מנגנונים אינטרנטיים אוטומטיים שמוכרים את המוצר שלך להמונים בלי שאתה מעורב.

בניית דפי מכירה שמכניסים כסף

בונוסים מיוחדים משלימים, עבור התכנית ״מרעיון למיליון״:
שיטה בדוקה להפוך כמעט כל רעיון להכנסה חודשית יציבה של 3000 - 5000 שקלים שמאפשרת לבנות מנגנונים אינטרנטיים אוטומטיים שמוכרים את המוצר שלך להמונים בלי שאתה מעורב.

הקמת אתר וורדפרס שיווקי עם הכלים בדיוק כמו שלנו

בהנחה שיש אצלך בעסק מישהו שמוכן ואוהב להתעסק עם הטכנולוגיה, בקורס הזה אנחנו ננחה אותך לבנות אתר אישי מתקדם מאוד מבחינה שיווקית כמו שלנו, בדיוק עם הכלים איתם אנחנו בונים את כל הדפים שלנו ובעזרתם מיישמים 95% מהמפשכים שלנו ב-Easy2Success.

הקורס הזה ניתן גם כבונוס (אופציה א׳) לתלמידי התכנית ״מרעיון למיליון״ - שיטה בדוקה להפוך כמעט כל רעיון להכנסה חודשית יציבה של 3000 - 5000 שקלים שמאפשרת לבנות מנגנונים אינטרנטיים אוטומטיים שמוכרים את המוצר שלך להמונים בלי שאתה מעורב.

בניית VSL שמכניס כסף

בונוס מיוחד לתלמידי התכנית ״מרעיון למיליון״:
שיטה בדוקה להפוך כמעט כל רעיון להכנסה חודשית יציבה של 3000 - 5000 שקלים שמאפשרת לבנות מנגנונים אינטרנטיים אוטומטיים שמוכרים את המוצר שלך להמונים בלי שאתה מעורב.

מרעיון למיליון

שיטה בדוקה להפוך כמעט כל רעיון להכנסה חודשית יציבה של 3000 - 5000 שקלים שמאפשרת לבנות מנגנונים אינטרנטיים אוטומטיים שמוכרים את המוצר שלך להמונים בלי שאתה מעורב.

מרעיון למיליון - מאגר שאלות תשובות

שאלות תשובות של עשרות בעלי עסקים, בעשרות תחומים שהחליטו ליצור ולמנף משפכים מושחזים בעסקים שלהם בעזרת השיטה.
איזו שיטה?

שיטה בדוקה להפוך כמעט כל רעיון להכנסה חודשית יציבה של 3000 - 5000 שקלים שמאפשרת לבנות מנגנונים אינטרנטיים אוטומטיים שמוכרים את המוצר שלך להמונים בלי שאתה מעורב.

מרעיון למיליון - יסודות הבסיס

מבוא לתכנית יוקרתית של מריעון למיליון - אלו יסודות הבסיס, עליהם הכל נבנה כדי להצליח בשיטה.
איזו שיטה?
שיטה בדוקה להפוך כמעט כל רעיון להכנסה חודשית יציבה של 3000 - 5000 שקלים שמאפשרת לבנות מנגנונים אינטרנטיים אוטומטיים שמוכרים את המוצר שלך להמונים בלי שאתה מעורב.

עקרונות שיווק יהלום - מחזור 1

  • שהוצאנו בפינצטה במהלך השנים, מקמפיינים הכי מוצלחים של חברות ענק כמו קוקה קולה, וחברות לא מוכרות (כמונו) שהגיעו לפריצות בלתי צפויות בזכות דברים קטנים,שמאוד קשה להבחין בהם, אם לא מכירים ממש טוב עקרונות השפעה ופסיכולוגיית שיווק מתקדמת
  • אשר איפשרו לנו בעצמינו, להגיע להישגים בלתי שגרתיים ולשבור שיאיים ומחסומיםששררו באינטרנט הישראלי עד שבנו ועשינו ״כמה דברים קטנים״ שלרוב האנשים פשוט שקופים עד היום
  • אשר יוצרים את הארסנל הסודי האישי שלנו, שעד היום לא גילינו לאף אחד

אפקטיביות מבצעית

כאן תמצאו: טיפים מדהימים וכלים עצמתיים ביותר מהארסנל האישי שלנו שאנחנו משתמשים בהם כל הזמן כדי להיות באפקטיביות מבצעית, להשיג יעדים להגשים חלומות ולשבור שיאיים אישיים ועסקיים שוב ושוב ושוב

עקרונות שיווק יהלום

  • שהוצאנו בפינצטה במהלך השנים, מקמפיינים הכי מוצלחים של חברות ענק כמו קוקה קולה, וחברות לא מוכרות (כמונו) שהגיעו לפריצות בלתי צפויות בזכות דברים קטנים,שמאוד קשה להבחין בהם, אם לא מכירים ממש טוב עקרונות השפעה ופסיכולוגיית שיווק מתקדמת
  • אשר איפשרו לנו בעצמינו, להגיע להישגים בלתי שגרתיים ולשבור שיאיים ומחסומיםששררו באינטרנט הישראלי עד שבנו ועשינו ״כמה דברים קטנים״ שלרוב האנשים פשוט שקופים עד היום
  • אשר יוצרים את הארסנל הסודי האישי שלנו, שעד היום לא גילינו לאף אחד

Joker 1

סיירת הג׳וקר היוקרתית שנוצרה בטעות

Joker 3

סיירת הג׳וקר היוקרתית שנוצרה בטעות

Joker 2

סיירת הג׳וקר היוקרתית שנוצרה בטעות

ראיון מיוחד עם מיליונר בן 24

סיירת הג׳וקר היוקרתית שנוצרה בטעות

עיסוק חלומי

עיסוק חלומי זה העיסוק שגורם לנו להינות מהעשייה ולשכוח שאנחנו בכלל עובדים. זה הסוד של כל המצליחנים בעולם שקשרו את העיסוק שלהם עם התשוקות והעוצמות הטבעיות שלהם, מה שמאפשר
להם להתרגש כל פעם מחדש ולרצות לטרוף את העולם כשהם מתעוררים בבוקר. מטרת הקורס הזה להוביל אותך לגלות מהו עיסוק חלומי עבורך כדי שתוכל להינות ולהתרגש מהעשייה שלך כמו המצליחנים האלה ולמעשה להיות ביניהם. והדבר הכי מגניב?
מי שעוסק בעיסוק חלומי, מרוויח יותר, מחייך יותר ונהנה מהחיים באופן כללי הרבה יותר ממי שעוסק סתם עיסק כלשהו למטרת פרנסה בלבד.
נשמע טוב?
מעולה - יצאנו לדרך!

הצד הטכני מאחורי כל וובינר

קורס טכני, צעד אחר צעד, לבניית משפכי וובינר, עם אותם הכלים שאנחנו משתמשים בהם בכל המפשכים שלנו 99% מהזמן.

תכנון אסטרטגי

לקורס תכנון אסטרטגי להשגת כל מטרה בחיים - זהו קורס מקיף ומעמיק בנושא תכנון אסטרטגי שבעזרתו אנחנו מתכננים את כל הפרוייקטים והעסקים שלנו ושל לקוחותינו.

(כן גם את השקות הענק ששברו שיאים בזירת האינטרנט הישראלי, תכננו בעזרת התוכן המצוי בקורס הזה ואפילו, מתנהלים בעזרתו ביום יום בחיים האישיים)

סדנת ניתוח וובינרים

כמה שעות מרוכזות ואינטנסיביות שכל כולו מכוונות להשחזת הוובינרים שלכם:

  • ניתוח וחשיפת מאחורי הקלעים בלעדי: משפך הוובינר המיוחד שעשינו בקורס הדגל שלנומרעיון למילון שיצר קרוב לרבע מיליון ש״ח תוך פחות מחודשיים בהשקה אינטימית נסיונית
  • ניתוח מעמיק של 3 וובינרים מתחומים שונים. שדרך הניתוח יפלו לכם המון אסימונים איך להרים את הוובינר שלכם בכמה רמות.
  • תקבלו את 10 עקרונות היהלום להפיכת שיווק משעמם לחוויה שהלקוח לא ישכח לעולם.
  • ניגע בתכנים של כל המודולים, נדייק, נשחיז וניתן פרפקטיבות/זוויות נוספות.

Big Brand Secrets - סודות המותגים הגדולים

עקרונות עתיקים שמגדילים רווחים בעידן החדש

בקורס המיוחד הזה נלמד בין השאר:

  • שיעור 1 - איך לגרום ללקוח לקנות ממך כאן ועכשיו, בלי לדחות לאחר כך
  • שיעור 2 - איך לגרום ללקוח להגדיל את סל הקנייה בלי שזה יציק לו ומבלי שיבחין בכך
  • שיעור 3 - איך לגרום ללקוח שלך לחזור אליך שוב ושוב ולהינות מזה

הולך להיות מדהים! קדימה, בואו נצלול 🙂

המנגנון – מזר מזדמן ללקוח משלם

המנגנון - איך להפוך זר מזדמן ללקוח משלם

בקורס המיוחד הזה נלמד בין השאר:

  • שיעור 1 - עקרונות השפעה שמפעילים עליך כדי לעורר בך חשק לקנות​
  • שיעור 2 - ניתוח מנגנון מתוחכם מבוסס על 6 עקרונות השפעה​
  • שיעור 3 - 4 שלבים להפיכת זר מזדמן ללקוח משלם ואוהד​

הולך להיות מדהים! קדימה, בואו נצלול 🙂

 

איך להפסיק למכור ולהתחיל לספר סיפור שימכור במקומך

עקרונות עתיקים שמגדילים רווחים בעידן החדש

בקורס המיוחד הזה נלמד בין השאר:

  • שיעור 1 - איך לגרום ללקוח לקנות ממך כאן ועכשיו, בלי לדחות לאחר כך
  • שיעור 2 - איך לגרום ללקוח להגדיל את סל הקנייה בלי שזה יציק לו ומבלי שיבחין בכך
  • שיעור 3 - איך לגרום ללקוח שלך לחזור אליך שוב ושוב ולהינות מזה

הולך להיות מדהים! קדימה, בואו נצלול 🙂

כנס אמצע מרעיון למיליון מחזור 3

כנס אמצע מרעיון למיליון מחזור 3

כאן תמצאו: טיפים מדהימים וכלים עצמתיים ביותר מהארסנל האישי שלנו שאנחנו משתמשים בהם כל הזמן כדי להיות באפקטיביות מבצעית, להשיג יעדים להגשים חלומות ולשבור שיאיים אישיים ועסקיים שוב ושוב ושוב

דיגיטל ביזנס סטורי - התבנית הסודית שלנו לבניית סיפור מרתק

איך להפסיק למכור ולהתחיל לספר סיפור שימכור במקומך

בקורס הזה ננחה אותך שלב אחר שלב, בדיוק לפי הנוסחה הסודית שלנו שנבדקה בשטח עשרות פעמים בפרוייקטים של לקוחותינו ושלנו והוכיחה עצמה פעם אחר פעם כעובדת:

כיצג לבנות סיפור כזה עבור העסקים והפרוייקטים שלך

בעזרת הנוסחה הזו בדיוק, יצרנו פרוייקטים שתוך זמן קצר פרצו למקומות מובילים ובחל מהמקרים, שברו שיאים שעד היום לא הצליחו לשבור, למרות שרבים מנסים.

בקיצור, הולך להיות מסע מהנה ומרגש, אז תחזיקו חזק ותתמסרו להתהליך ב-100%!

אסטרטגיות הסושיאל מדיה

ידע פרקטי ובדוק, פרי מוחו של אחד המפרסמים והאסטרטגים הטובים ביותר בישראל,
אשר הביא קמפיינים מטורפים לתוצאות שוברות שיאים - לרשותכם.

כן, הכוונה לקורס של חיים פורמן בכבודו ובעצמו - הקורס המקיף ומונחה אסטרטגייה היחיד בישראל (שעדיין עובר השלמות כדי לתת לכם תמונה מלאה ככל הניתן)
הקורס יחשוף ויפרוש בפניכם, את תהליכי החשיבה המורכבים אשר רצים במהירות
בזק בראש של אדם עם יותר מ-10 שנות ניסיון בתחום בתור מומחה אסטרטגיות;
הראש שהוביל השקות ענק, הריץ ופקיח על מאות קמפיינים במספר מדינות, במספר רב של תחומים וקהלים, בארץ, ברוסיה, אוקראינה, ארה״ב, קנדה ועוד.
וכמובן, את דרכי הפעולה שאיפשרו לחיים וארט לבסס את עצמם בתור מובילי התעשייה בזירת האינטרנט הישראלי, בזכות התוצאות הפנומנליות שהשיגו במספר פרוייקטים של לקוחות פרמיום ושלהם עצמם.
  • ללמוד להבדיל בין מפרסמים מקצוענים לחובבנים על ידי כמה שאלות פשוטות.
  • להכיר חשיבה אסטרטגית שממקסמת להפליא כל קמפיין.
  • סוף סוף להבין על מה הפרילנסר שלך מדבר ולזהות מתי הוא מוכר לך לוקשים.

הנה על קצה המזלג מה תלמד בקורס אסטרטגיות הסושיאל מדיה:

  1. תהיה לך הבנה עמוקה האם איש הפרסום שלך מקצוען או חרטטן
  2. מהו סט פעולות פשוטות שיהפכו אותך למותג ברשת. כשהלקוחות יפגשו אותך אישית הם יתרגשו מזה וירגישו שמכירים אותך שנים.
  3. איך לבנות מנגנון בסושיאל מדיה שיבשל את הלקוחות הפוטנציאלים ויהפוך אותם ללקוחות אוהדים
  4. איך להפוך רשתות חברתיות מגזלני זמן למערכת שמייצרת מזומן
  5. איך להבין בסושיאל מדיה יותר טוב מרוב אנשי הפרסום, בלי להפוך למומחה בתחום
  6. איך להביא לידים איכותיים במחירים מצחיקים
  7. איך לגרום ללקוחות להתלהב מזה שהם קונים ממך יותר ממה שאתה מתלהב למכור להם

Joker Upgrade

סיירת הג׳וקר היוקרתית שנוצרה בטעות

המומחה

מודול 1 - מה, למה ואיך?

  1. ברוכים הבאים.
  2. למה אסור לפספס את ההזדמנות הזאת?
  3. סוגים של מוצרי מידע דיגיטליים
  4. פירמידת הדיגיטל

מודול 2 - 7 המודלים ליצירת מוצרי מידע דיגיטליים

  1. המודל הקלאסי - אתה "המומחה", אתה בונה את הקורס מתוך הידע שלך ומשווק אותו לבד, בלי להתחלק עם אף אחד ברווחים
  2. מודל המפיק - אתה מוצא מומחה בתחום מסויים, עוזר לו לבנות קורס מתוך הידע שלו ואתם מתחלקים ברווחים
  3. מודל המתווך - אתה מוצא מומחה בתחום מסויים, עוזר לו לבנות קורס מתוך הידע שלו, מוצא מומחה שיווק שירצה להתחלק ברווחים, מתווך בינהם ומשאיר לעצמך אחוז קטן מהרווחים
  4. מודל הזכיין - אתה מוצא קורס מצליח בחו"ל, פונה לבעלים ומציע לו שתתרגם את כל המערך שלו לשפה אחרת ותהפוך להיות הנציג שלו באותה שפה
  5. מודל האינפו יזם - אתה קונה זכויות למוצרים בתחומים חמים ובונה לעצמך הרבה אפיקי הכנסה
  6. מודל המשווק - אתה מוצא מישהו שכבר מצליח באופליין, פונה אליו ומציע לו לתרגם את העשיה שלו למוצר דיגיטלי ואתה הופך להיות מנהל השיווק של המערך שיבנה
  7. מודל אינפו אפיליאט - אתה משלב את מיומנויות השיווק, אולי גם יש לך המוצר אישי שלך, ובעיקרקונה זכויות למוצרים בתחומים חמים, בונה בעזרתם רשימות תפוצה בתחומים האלה, בונה מערכת יחסים עם הרשימה ומוכר לרשימה מוצרי מידע של אחרים

מודול 3 - יסודות היצירה של מוצר מידע מנצח

  1. אווטר - מי קונה את המוצר שלך?
  2. מחקר שוק - מוצאים רעיון למוצר שאנשים כבר רוצים לקנות
  3. נוסחא פשוטה לבניית מוצר מידע מנצח - בונים את השלד של המוצר
  4. בונים הצעה שאי אפשר לסרב לה למוצר שלך

מודול 4 - מרכיבי המשפך של מוצר המידע שלך

  1. איך משפך בנוי
  2. דף מכירה שיהפנט את הגולשים
  3. סדרת מיילים שמראים את הערך ויוצרים חשק בלתי נשלט לרכוש את המוצר
  4. מגנט למשיכת לידים - בונים מוצר חינמי, נגזרת מהמוצר הראשי
  5. איך בונים דף נחיתה שלא יוכלו להתעלם ממנו?
  6. דף תודה

מודול 5 - הכנות אחרונות ויוצאים לדרך

  1. מריצים טסט ביקוש
  2. מפיקים את המוצר
  3. יוצאים לדרך
  4. סיכום

אינדקס וובירנים - שידורים חיים

זהו אינדקס כל השידורים החיים שקיימנו עבור הציבור הרחב, לשימוש פנימי ולטובת הג׳וקרים בלבד.

ההקלטות האלה זמינות אך ורק לחברי לגיון וסיירת הג׳וקר, וכמובן לאנשי הצוות.

אינדקס כנסים ואירועים

זהו אינדקס של כל הכנסים והאירועיים הפיזיים של הגו׳קרים אשר:

  • קיימנו
  • הקלטנו
  • ונתנו גישה ללא עלות לכל הג׳וקרים

התוכן הזה זמין לג׳וקרים בלבד

סדרת מיילים מהפנטת מוכנה לשיגור ביום אחד

סדרת מיילים מהפנטת  מוכנה לשיגור תוך יום אחד בלבד

  • אנחנו נלמד שיטה ליצירת מערכת יחסים חמה וחזקה עם הרשימה
  • עקרונות חזקים שגורמים לקוראים שלך להתמכר למיילים שלך ולחכות לכל מייל בציפיה
  • דרך מוכחת שגורמת לקוראים להתאהב במיילים שלך מהרגע הראשון ולראות בך דמות סמכותית
  • נבין ביחד מהו המייל החשוב ביותר בסדרה שיקבע האם הקוראים שלך יעריכו אותך או יזלזלו בך. נבין את המבנה שלו, את המטרה העיקרית ואת העקרונות הפסיכולוגיים שהופכים אותו לכל כך עוצמתי
  • נלמד איך לבלוט בתיבה ולהיות המייל הראשון שקוראים, גם אם יש 100 מיילים חדשים. נבין מה הגורם העיקרי לזה ולמה אין לזה שום קשר לכותרת טובה

סדרת מיילים מהפנטת - מחזור 18.02.2020

סדרת מיילים מהפנטת  מוכנה לשיגור תוך יום אחד בלבד

  • אנחנו נלמד שיטה ליצירת מערכת יחסים חמה וחזקה עם הרשימה
  • עקרונות חזקים שגורמים לקוראים שלך להתמכר למיילים שלך ולחכות לכל מייל בציפיה
  • דרך מוכחת שגורמת לקוראים להתאהב במיילים שלך מהרגע הראשון ולראות בך דמות סמכותית
  • נבין ביחד מהו המייל החשוב ביותר בסדרה שיקבע האם הקוראים שלך יעריכו אותך או יזלזלו בך. נבין את המבנה שלו, את המטרה העיקרית ואת העקרונות הפסיכולוגיים שהופכים אותו לכל כך עוצמתי
  • נלמד איך לבלוט בתיבה ולהיות המייל הראשון שקוראים, גם אם יש 100 מיילים חדשים. נבין מה הגורם העיקרי לזה ולמה אין לזה שום קשר לכותרת טובה

סדרת מיילים מהפנטת - מחזור 17.03.2020

סדרת מיילים מהפנטת  מוכנה לשיגור תוך יום אחד בלבד

  • אנחנו נלמד שיטה ליצירת מערכת יחסים חמה וחזקה עם הרשימה
  • עקרונות חזקים שגורמים לקוראים שלך להתמכר למיילים שלך ולחכות לכל מייל בציפיה
  • דרך מוכחת שגורמת לקוראים להתאהב במיילים שלך מהרגע הראשון ולראות בך דמות סמכותית
  • נבין ביחד מהו המייל החשוב ביותר בסדרה שיקבע האם הקוראים שלך יעריכו אותך או יזלזלו בך. נבין את המבנה שלו, את המטרה העיקרית ואת העקרונות הפסיכולוגיים שהופכים אותו לכל כך עוצמתי
  • נלמד איך לבלוט בתיבה ולהיות המייל הראשון שקוראים, גם אם יש 100 מיילים חדשים. נבין מה הגורם העיקרי לזה ולמה אין לזה שום קשר לכותרת טובה

Joker Bonus

סיירת הג׳וקר היוקרתית שנוצרה בטעות

המפיק

תהליך לבניית אפיק הכנסה מבוסס מוצרי מידע בתחומים שאין לך בהם שום ידע, מא׳ ועד ת׳

אימייל ג׳וקר

אימייל ג׳וקר - 30 ימים להטמעת שיווק במייל

הדרך הבטוחה היחידה להפוך מייל לכספומט של ממש ולהכניס סכומים יפים כל פעם שאתה לוחץ על ״שלח״, תוך 30 ימים בלבד

עקרונות מכירה טלפוניות

עקרונות מכירה טלפוניות - עם ליאור מירקין וחיים פורמן

באמפ #1 - סיכום כתוב של קורס וידאו כלשהו

באמפ #1 - סיכום כתוב של קורס וידאו כלשהו

באמפ #2 - שיחת התנעה נלווית לקורס וידא וכלשהו

באמפ #2 - שיחת התנעה נלווית לקורס וידא וכלשהו

ג׳וקר טכני בשידור חי - מערך טכני הבנוי להצלחה

  • 3 עקרונות לא טכניים, שישנו את כל החשיבה שלך על הצד הטכני מאחורי העסק וההכנה שלו להצלחה לטווח הרחוק
  • מה היא ליבת העסק ואיך למנף אותה בצורה מיטבית בעזרת מערך טכני הבנוי להצלחה ולמקסם את הרווח?
  • מהם המרכיבים הטכניים של עסק אינטרנטי בעידן הדיגיטלי החדש שלאחר תקופת הקורונה?
  • איך לבחור את המרכיבים הטכניים הנכונים עבורך אשר מתאימים לעסק שלך?
  • איך לעשות אינטגרציה מיטבית בין המרכיבים, כך שרוב העבודה הסיזיפית תיעשה ע״י פועלים אוטומטיים קפדניים, בלי לערב אותך ובלי לבזבז לך זמן, כסף ועצבים?
  • בונים את מרכיבי המערך הטכני, הלכה למעשה
  • כל סוף, זה התחלה חדשה - איך להגדיל את מחזור המכירה בלי להוסיף מוצרים או לקוחות חדשים, ובלי לייקר את המוצרים הקיימים?

Joker 4

סיירת הג׳וקר היוקרתית שנוצרה בטעות

אימייל ג׳וקר 1 - מאסטרמיינד בונוס

זוהי הקלטה של מאסטרמיינד בונוס, עבור חברי המחזור האגדי של:

אימייל ג׳וקר - 30 ימים להטמעת שיווק במייל

הדרך הבטוחה היחידה להפוך מייל לכספומט של ממש ולהכניס סכומים יפים כל פעם שאתה לוחץ על ״שלח״, תוך 30 ימים בלבד

אימייל ג׳וקר 1

אימייל ג׳וקר - 30 ימים להטמעת שיווק במייל

הדרך הבטוחה היחידה להפוך מייל לכספומט של ממש ולהכניס סכומים יפים כל פעם שאתה לוחץ על ״שלח״, תוך 30 ימים בלבד

איך מעלים אחוזי פתיחה ומעורובת במיילים?

דברים שכדאי לדעת ובעיקר ליישם, כדי להעלות אחוזי פתיחה ומעורובת במיילים

ActiveCampaign Joker

כל מה שצריך לדעת כדי להיות ג׳וקר במערכת אקטיב קמפיין.

סקירה כללית, מעבר כל היכולות השונות, הדרכות צעד צעד ועו׳

איך לתכנן מגה משפך מ-א׳-ת׳ ולבנות רשימת תפוצה בשיטת הג׳וקר

שדרוג בהתנהלות פיננסית - משמעות הדבר היא, שדרוג בכל הנוגע לכסף, תחושת שליטה ובאיכות החיים כמעט בכל מובן של המילה.

התחום של כסף הוא מאוד מיוחד, ויש לו נטיעה להשפיע על כל תחומי החיים - לטוב ולרע.

גם הביטחון הנרכש עם התהנלות נכונה והיכולת המשודרגת לעשות ולשמור על הכסף שלך, נשפך לתוך כל התחומים האחרים של החיים ומשפיע עליהם בהתאם.

רשימת תפוצה שמייצרת הכנסה גבוהה ויציבה

טריקים מדליקים מהארסנל האישי שלנו, שחלקנו על עכשיו רק עם חברי סיירת הג׳וקר ולקוחות הפרמיום שלנו

הקמת תשתיות לאתר וורדפרס שיווקי למקסום עבירות מיילים

פעם (עוד לפני כמה שנים), כל אחד יכל לפתוח מייל אישי בג׳ימייל, יאהו, וואלה או כל ספק אחר, ולהקים מסביבו עסק.

היום, אסור לדוור להמונים מכתובת כזו בתכלית האיסור - חייבים לדוור מדומיין עסקי, מה שאומר שחייבים אתר בית.

אנחנו נמצאים בעידן בו כבר לא מספיק שיהיה לך אוסף דפי נחיתה / מכירה ומייל חינמי שפתחת אצל ספק כלשהו.

כדי לקבל את הזכות להגיע לתיבת הדואר של אנשי הקשר שלך, צריך להיראות בתור עסק בעיניי מנועי חיפוש ושרתי מיילים,

מה שבין השאר אומר זה, שצריך שיהיה לעסק אתר משלו (משרד/מבנה וירטואלי) והשהדיוור ייצא מדומיין של העסק.

אחרת?

הם יחליטו שאת המיילים שלך אפשר לשים גם בתיבת הספאם או בקידומי מכירות במקרה הטוב.

כדי שזה לא יקרה לך, עשינו את הקורס הזה - בהצלחה!

גלילה למעלה