No menu items have been found.

עקרונות שיווק יהלום

תן לנו כמה שעות ונראה לך דרך לפתוח לבבות וארנקים של הלקוחות שלך

נתראה בסדנה בעוד:

02
ימים
01
שעות
19
דקות
02
שניות

הפרטיות שלך מובטחת, אנחנו לא נעביר את הפרטים שלך לשום גורם חיצוני. בהרשמתך הנך מאשר לקבל מאיתנו כל חומר בנושא או בנושאים דומים. בכל עת תוכל להפסיק את הרשמתך.

יש מצב שזה נשמע לך מוכר:

אני משקיע המון זמן ומשאבים בתהליכי השיווק שלי, אבל זה אף פעם לא מפתיע אותי לטובה... לרעה כן. :(

איכשהו הקמפיינים ותהליכי שיווק שלי נשמעים ונראים הרבה פחות טוב ממה שנשמעו ונראו כשדמיינתי אותם בראש.

השקט הזה שמגיע מהלקוחות פשוט בלתי נסבל(!)

אני שואל אותם משהו - דממה,
אני מציע שירות - נדה.
אני עושה פרומואושן או השקה - אין קול ואין עונה!
הדבר היחיד שעוד איכשהו עובד, אלו מבצעי שחיטה כאשר המחיר יורד לריצפה ובקושי נשאר לי מזה רווח.

אני רואה קולגות שמפציצים באינטרנט ומהצד נראה שאצלם הכל מתקתק כמו שצריך...

ניסיתי לשנות קמפיינים, להחליף קופי, השתמשתי בכל מיני תבניות, הוספתי טריקים חדשים, בניתי בוטים, עשיתי השקה, בניתי משפך, כתבתי סדרות מסרים, הטמעתי אוטומציה ושום דבר לא זז מהמקום. אני פשוט לא מבין מה אני עושה לא נכון!

אולי זה ייראה לך מוזר, אבל אתה לא לבד!

רוב התהליכים השיווקיים שאתה רואה סביבך' הם תהליכים כושלים שלא מכסים את ההוצאה עליהם, במקרה הטוב תהליכים שמביאים רווח מאוד נמוך.

זה לא סוד שהעולם הפך לרועש מאוד.


הלקוחות שלנו נחשפים לכמות אדירה של תוכן שיווקי מדי יום, התחרות על תשומת לב הלקוח מתגברת במהירות האור.

- לא משנה כמה אתה טוב,

- לא משנה כמה המוצר שלך מהפכני

- לא משנה כמה קשה אתה מוכן לעבוד בשביל הלקוח שלך -


אם לא תצליח לזכות בתשומת לב של הלקוחות ולהעביר את המסר שלך בצורה שתלהיב אותם עד כדי לצרוח:


״כן, אני רוצה !״


העסק שלך פשוט לא ישרוד - נקודה.

אנחנו יודעים את זה כי גם לנו היו תקופות קשות בהן לא ידענו למה כל המאמצים השיווקיים שלנו יוצרים אכזבה אחר אכזבה.

לכאורה, עשינו הכל לפי הספר ולפי החוקים שהגורואים הגדולים בשיווק לימדו, אבל התוצאות עוררו רחמים.

המהפך לא קרה בין לילה.

רק אחרי מאות ניסיונות כושלים התחיל ליפול האסימון מה חסר בשיווק שלנו.


זה התיבול המיוחד שהמשווקים הגדולים מוסיפים לקמפיינים שלהם!

משהו שאי אפשר לשים עליו את האצבע ולא ניתן לשכפל אם אתה לא בקי מספיק בעקרונות מיוחדים של השיווק.

בדיוק כמו עם מנה טובה. אי אפשר לשכפל אותה אם אתה לא יודע את המינונים ואת התיבול המיוחד שהשף השתמש כדי להכין את המנה.

בעשור האחרון היינו בלשי השיווק האינטרנטי. עקבנו אחרי מותגים גדולים, גורואים של שיווק. חיפשנו קמפיינים שוברי קופות.

כשמצאנו, פירקנו אותם לגורמים וניתחנו בדקדקנות לא שפויה, במטרה למצוא מה המרכיב שגרם לקמפיין לשבור קופות.

ותמיד היה שם עקרון נסתר שעשה את העבודה.

כל פעם כשגילינו עקרון חדש, מיד ניסינו אותו באחד הקמפיינים שלנו כדי לראות איך הוא ישפיע.

בום!
כמו כפתור קסם, התוצאות השתפרו.

לא כל קמפיין הפך לשובר קופות לאחר הוספת העקרון, אבל תמיד התוצאות השתפרו.

זה מדהים לראות את ההשפעה על הלקוחות, איך זה גורם להם לצעוק בפנים ״וואו, אני צריך את זה״, להתלהב, לריב ולשכנע את הבן/בת הזוג שהמוצר שלנו פשוט חובה!  (must have).


היום, לאחר עשור, אספנו 30 עקרונות כאלה וזאת הקולקציה הכי יקרה שלנו.

אנחנו קוראים לה - 30 עקרונות יהלום לשיווק שובר קופות.

כפתור הקסם - הופעל

שילוב של כמה עקרונות כאלה בשיווק יכול לחולל פלאים בעסק שלך!

דמיין את עצמך אומר:

  • מכירות לא מפסיקות להגיע. כל פעם שאני משיק משהו הלקוחות פשוט מסתערים על המוצרים שלי. רשימות המתנה שלי מפוצצות!
  • הלקוחות שלי מתלהבים מזה שהם קונים את המוצרים שלי.​
  • המכירות שלי עלו ב 700%, לא יאומן!
  • אנשים שמעולם לא פגשתי פונים אלי ושואלים איך אפשר לקבל את שירותי הפרימיום שלי

קרה לנו - יכול לקרות גם לך!

אנחנו נלהבים להזמין אותך לסדנת 30 ערונות היהלום לשיווק שובר קופות:

סדנא שתראה לך איך לפתוח לבבות וארנקים של הלקוחות שלך.

תוך יום אחד יהיו לך בארסנל כלים שאחראים למהפכה בשיווק האינטרנטי הישראלי.

בסדנא:

  • תקבל את המינונים והתיבול המיוחד של הסופרסטארים בשיווק.
  • נראה לך דוגמאות של קמפיינים שלעולם יישארו בספרי היסטוריה בזכות התוצאות הפנומנליות שלהם.
  • ניתן לך רעיונות איך להכניס פילפל לשיווק שלך ולגרום לו סוף סוף לעבוד כמו שאתה מדמיין שהוא אמור לעבוד.
  • נראה לך איך לחזק ולשפר ביצועים של כל קמפיין שיווקי בעזרת הוספת עקרון או שניים.
  • אחרי הסדנא תבין למה בעלי עסקים שכבר מגלגלים מיליונים יוצאים ממנה כאילו הרגע הם גילו את אמריקה!

נחמה שור  //  יזמית אינטרנט ונדל״ן, זמרת

״חיים וארטיום הובילו את ההשקות הכי גדולות בארץ עד היום״

״הם שברו כל סטיגמה אפשרית וכל תקרת זכוכית אפשרית, ולהיכנס לראש שלהם ולהבין מה הם עשו, זה אחד הדברים שהרבה זמן אני רוצה...

... קיבלתי ממש את כל הסיסטם, את כל התהליך שאני צריכה להבין, איך אני רוצה להעביר את העסק/מוצר/קמפיין... כדי שיהיו שם מכירות״

ורד פרידמן  //  ״שורשים״ - פיתרון לנשירות שיער והתקרחות גברית, בעלים

״לחיים וארטיום יש חשיבה יוצאת דופן ויכולת מיוחתד להעביר את זה לאנשים״

״הבנתי בצורה מוחלטת כמה כסף זרוק לי על הריצפה ושאני צריכה להתקופף ולהועיל בטובי סוף סוף להרים אותו מהריצפה. ושאני חייבת להקים מוקד מכירות פיזי טלפוני, ואת הדרך איך לעשות את זה

אמיר לובקר  //  מייסד Lovecare - אורח חיים בריא

פגשתי את כאן את הלקוח האידאלי משדבר איתי באותה שפה!

״...זה הרבה יותר עצמתי מכל דבר שאפשר לדמיין... וזה משהו שהוא פרייסלס, אין לזה מחיר״

מאיה דרמן פרוסטיג //  בעלים של חברת השמה

״סדנה מעולה, מדייקת ומוסיפה דברים״

״כבר הבוקר יישמתי את עניין הקהילה!״

סיון גמרו  // שכירה ויזמית

״30 עקרונות שמשפיעים על כל תחום״

״למדנו 30 עקרונות שיכולים לשמש כל אחד בכל תחום בחיים - שכיר, עצמאי, הורה וכו׳״

אילה ברלין  //  המרכז לאקנה, בעלים

״קודם כל, חיים וארטיום גאונים ברמות היסטריות״

״הם יודעים לקחת דברים, לפשט אותם, להביא אותם במתודות, ואז נורא נורא נורא קל לקחת וליישם את זה בעסק. אני ישבתי בסדנה והרגשתי שהמוח שלי עף באוויר על רעיונות ואיך לעשות דברים אוטומטיים, ואיך לדייק יותר דברים. הם יודעים לשאול שאלות שמאוד מאוד מכוונות... אני בטוחה שהדבר הזה יכפיל לי את העסק או יביא מינימום של גדילה של בין 20 ל-30 אחוזים״

ארז כלס  //  מייסד מאסטר ביזנס, מחבר ספר ה״שיטה״

״קודם כל, עצם החוויה שחיים וארטיום סוף סוף עושים סדנה ומשתפים מהמוחות הגאוניים שלהם זה כבר...״

״לחשוב רחב, לעשות דיוק, לבנות את האסטרטגיה הנכונה מאחורי הקלעים של העסק לפני שיוצאים מה שנקרא ״לקרב״, לראות את העסק מ״בחוץ״, ליישם, להתמיד ותמי להיות בשליטה״

שולה שדה  //  מאמנת עסקית לכלכלת המפשחה

״לחזק את הסיפורים, לחזק את הרגש״

״אני הולכת לקחת את המפשך שלי, לחזור על הדברים ולראות איזה דברים יש לי ואיזה דברים שווה לי להוסיף כדי להעלות את המכירות״

מיכאל מלאך  //  בעלים של מלאך תוכנה בע״מ

״יש להם עצמה אדירה של ניסיון״

״עוד דבר שמייחד אותם, זה נתינה מדהימה״

הראך שיף  // בריאות טבעית

״הם ברמה עסקית הגבוהה ביותר״

״ראיתי לראשונה שכל השיווק, כל הפרסומות עובד לפי אותם עקרונות וזה עשה לי חשק״


30? זה התחיל ממעל 100...

הלוואי והיינו כל-כך חדים שכל מה שנראה לנו בהתחלה כמו ה-״דבר האמיתי״ היה באמת מתגלה כסוד כמוס שהרגע גילינו ואנחנו כבר בדרך לעשות איתו היסטוריה בעסקים שלנו.


אבל לצערינו זה ממש לא היה ככה.


לא מעט דברים שזיהינו, או ליתר דיוק חשבנו שזיהינו, לא היה אלא ״רעש״ שנשמע למוחות הנלהבים שלנו כמו סימפוניה מדהימה. כל כך רצינו לזהות יהלומים, שברוב רובם של מקרים, תפסנו אבנים פשוטות, שכולם מכירים וכולם זורקים על ימין ועל שמאל - ומה שכולם יודעים וכולם עושים, פשוט לא טוב מספיק!


(וזה למה לא גילינו את העקרונות האלה לאף אחד, וגם עכשיו הולכים לחשוף אותם רק לקבוצת תלמידים מצומצמת שהולכים לפרוץ ולהוסיף לגאווה ולמוניטין שלנו)


לדעת לאתר את היהלומים שעשו את רוב ההבדל בעשרות קמפיינים שחקרנו, זה לא היה משימה טריוויאלית בכלל. 

זו היתה משימה מאתגרת מאוד - בלשון המעטה...

להוציא ולזקק את 30 העקרונות שבארסנל שלנו היום, לבדוק אותם בשטח ולהשתכנע שאנחנו לא סתם חיים באיזה סרט פנטזיה דמיוני, אלא באמת עלינו על משהו מיוחד, לקח לא מעט אנרגיה, זמן (שנים), ניסוי וטעייה וכמובן כסף.


 ובדיעבד, זה בהחלט היה שווה את זה :)


לא הגענו לתוצאות האלה ככה בשלוף, במקרה ובלי להתכוון לכך - הכל שם היה מכוון, מחושב ומדויק ברמה שמעלה כאב ראש נוראי לאנשים לא מתורגלים.


בלתי אפשרי להשיג תוצאות יוצאות דופן באופן מקרי.  אולי 1 למיליון זה יכול לקרות, כמו בלוטו.

אבל את עתיד העסק ואת ההצלחה האמיתית לטווח הרחוק, לא בונים עם מנטליות של לוטו.


נדרש דיוק ותכנון ברמה ״מבחילה״, וכמובן שימוש בעקרונות המתאימים בזמן, במקום ובדרך הנכונים.

ועכשיו יש לך הזדמנות (לא להרבה זמן)

הזדמנות לקבל את הידע הפרקטי המגובה בניסיון ותוצאות יוצאות דופן שלנו:


בלי לבזבז זמן, כסף ואנרגיה של שנים על ניסוי וטעייה.


באפשרותך לקבל גישה לעקרונות הסודיים מהארסנל האישי שלנו, כולל דוגמאות מהשטח של מתי, למה, כמה ואיך השתממשנו בהם בפרויקטים שהצליחו מאוד, ואיך גם אתה, יכול לקחת ולהשמיש אותם בפרוקייטים שלך באופן כמעט מיידי.


ה-30 שנכנסו לארסנל, אלה עקרונות שעברו את מבחן הזמן והשטח כמה וכמה פעמים, וזה מה שהופך אותם ראויים להיקרא ״עקרונות שיווק יהלום״ שלנו, ולא ״טכניקות שיווק״ -


כי טכניקות, מתחלפות כל כמה שנים או אפילו חודשים, בזמן שעקרונות יכולים להישאר במשך דורות, ואפילו מאות.

Just Imagine...

  • איך היית מרגיש עם הידיעה שמאחוריך גיבוי של עקרונות בדוקים וכלים שמשדרגים את סיכויי ההצלחה של הפרוייקט(ים) שלך בכמה רמות?
  • איזו עצמה וביטחון היית מרגיש עם ארסנל אישי שלנו של 30 עקרונות יהלום, שנלקחו מקמפיינים הכי מצליחים של חברות ששמו את עצמם על המפה לדורי דורות?
  • איך זה היה משפיע על השיווק והתוצאות שלך, אם היית עושה מה שאולי 1% עושה, ועוד באופן שיטתי ומדויק בעזרת אותם 30 עקרונות שאיפשרו לנו לשבור שיאים שעד לא מזמן אף אחד לא האמין שאפשרי לשבור בישראל?

אנחנו רוצים גם את שיתוף ההצלחה שלך כאן:

עידן דנש // יועץ עסקי

הם הראשונים ששברו את מחסום ה-1,000,000$ בארץ

איתן עזריה // מאמן מנטלי של הפועל באר שבע

"ממליץ בחום! הם מדהימים, הם אמיתיים"

לריסה גינת // בעלים ומייסדת של סמול טוק

״קיבלנו בזכותם מלא מלא מלא רעיונות סופר מבריקים״

עידן וולר (הקוברה) // קופירייט מספר אחד בארץ

״אני עשיתי פי 3 (כסף) בפעם הראשונה שעבדתי איתם צמוד״

את/אתה  //  תותח-תותחית-על ב[התחום או הרעיון שלך]

[״לא האמנתי שזה אפשרי גם עבורי עד שעשיתי את התכנית״]

אוקיי, אוקיי! נשמע מדהים - איך זה עובד?

אנחנו הולכים להיסגר ליום שלם

  • בסדנה אינטנסיבית ועצמתית במיוחד, בכיתה אינטימית של יזמים רעבים להצלחה כמוך
  • כדי לתת לך את כל הידע המזוקק שבזכותו יצרנו את התוצאות שלנו. נלמד לעומק את 30 העקרונות, כולל דוגמאות אמיתיות מהשטח כדי להמחיש מה עבד, איך ולמה
  • נעבור על כל עיקרון ועיקרון, ננתח למה הוא עובד ואיך להשתמש בו הלכה למעשה בכל פרויקט הקיים או העתידי שלך
  • diamond
    כך שיהיה לך יתרון באמת לא הוגן אל מול המתחרים שלך - בלי להגזים!

כמה עולה הסדנה?

כמה שווה ידע שייצר מעל 21 מיליון ש״ח בשנתיים האחרונות?

וזה אגב רק בפרוייקטים שלנו.

מערך שבנינו בעזרת הידע הזה, ייצר מעל 40 מיליון ש״ח בפרוייקטים של חברים שהשתמשו במערך הזה.


בשורה התחתונה, זה מה שהפך אותנו מ-2 עלמונים לאלילי האינטרנט הישראלי.

 וזה אותו הידע שאנחנו הולכים להעניק לך בסדנה הזו.


אז כמה שווה ידע פרקטי שיצר מעל 60 מיליון ש״ח בשנתיים האחרונות?

האם זה שווה 10,000 ₪ ?

התשובה היא, חד משמעית - כן!

היום אתם לא תשלמו 10,000 ₪ 


גם לא תשלמו 6,000 ₪ 


ואפילו לא 3,500 ₪ 


ההשקעה שלך היום (בשני תשלומים שווים של 1148.5 ₪):

 2,297 ₪ בלבד

רוצה הנחה נוספת? (בתשלום 1):

 2,097 ₪ בלבד

שווי הידע הזה? לפחות פי 10

פוטנציאל רווח? לפחות פי 100

שימו לב: נותרו   2 מקומות אחרונים

(אנחנו מעדכנים ידנית, אז יש סיכוי שהדף ״יעלם״ לך באופן פתאומי ברגע שהמקומות מתמלאים)

הפתעה המטורפת!

חשבנו לעצמינו:

עם ידע מטורף שכזה, 30 עקרונות שכל אחד מהם הוא בונוס ענק בפני עצמו, לכל יזם שיצליח לשים עליו יד - האם צריך לתת עוד בונוס? במחיר כזה מצחיק?!?


הגענו למסקנה שלא :)


אבל...

מכיוון שאחנו אוהבים לפנק וחשוב לנו שמי שיקפוץ על הסדנה יוכל להפיק ממנה את המיטב (זה בסופו של דבר השם והמוניטין שלנו), החלטנו כן לתת מתנה יקרת ערך נוספת, שהמטרה שלה לחזק את יסודות הבסיס שלך בעקרונות ההשפעה, ובנוסחה הייחודית שלנו שחובה לשלוט בהם כדי לנצל את 30 עקרונות היהלום עד הסוף.


אז, כל מי שנרשם לסדנה (ז״א, לפני שהמונה מגיע ל-0) מקבל גם גישה למודול:

02
ימים
01
שעות
19
דקות
01
שניות

מתנה: יסודות הבסיס של הפיכת רעיון למיליון


 תוכן מדהים של שעה ו-47 דקות שנוצר כחלק מהתכנית היוקרתית שלנו ״מרעיון למיליון״, ועכשיו יש לך את ההזדמנות, בנוסף לסדנה הפרונטלית של יום שלם איתנו, לקבל גם גישה להדרכה העצמתית הזו.

ג׳יניה רומסקי  //  תחום הדיאטות

״חיים וארטיום הם אחד מהנשקים הסודיים שלי״

מעל 52,000 אנשים ברשימת התפוצה בתחום הדיאטות

מעל 9101 לקוחות משלמים

בעל השקה הכי גדולה אי פעם בישראל בתחום הדיאטות

יעקב גוטמן  //  יזם ובסט-סלר מצליח באמזון

״חיים וארטיום יכולים לקחת אתכם ל-Level חדש לגמרי״

ממייסדי בית ספר הגדול ביותר ללימודי אמזון בישראל

מעל 2500 תלמידים

מחזור מכירות של 10,000,000 (מיליון) ₪ בשנת 2016

הנה הפרטים על הסדנה:

מתי

ב-18.10 בשעות 9:30 - 18:00

איפה

ברחוב רוקח 118, רמת גן

מה להביא?

הרבה מצב רוח ופתיחות לספוג

תוכן משנה חיים עבור השיווק שלך

הפרטיות שלך מובטחת, אנחנו לא נעביר את הפרטים שלך לשום גורם חיצוני. בהרשמתך הנך מאשר לקבל מאיתנו כל חומר בנושא או בנושאים דומים. בכל עת תוכל להפסיק את הרשמתך.

כל הזכויות שמורות, Easy2Success International ltd

Scroll to Top
דילוג לתוכן