הנה הסילבוס של התכנית:
- משך - מודול 1
אבן דרך 1 - עקרונות השפעה
נראה לכם עקרונות בסיסיים עתיקים של השפעה על אנשים, שעובדים על כולם.
העקרונות האלה מבוססים על הפסיכולוגיה האנושית ואתם חייבים לשלוט בהם אם אתם רוצים למכור בצורה אפקטיבית.
העקרונות האלה יהפכו אתכם מרודפים לנרדפים. זה מה שקרה לנו. הפכנו ממאמנים מסכנים שרדפו אחרי אנשים והציקו להם כדי שיקנו את שירות שלהם לאנשים שעושים סינון מאסיבי ל 99.5% מהלקוחות כי אין לנו זמן ואנחנו רוצים רק את מי שכיף לנו לעבוד איתו.
- משך - 2 מודולים
אבן דרך 2 - האווטאר
נלמד אתכם איך מזהים מי האנשים שרוצים לקנות את המוצר שלך, מה כואב להם, ממה הם מפחדים ומה הם רוצים שתמכור להם!
אחרי שנגלה את זה נשתמש במידע כדי לבנות את ה USP שלכם. יש חברות שבזכות USP טוב הפכו לחברות של מיליארדים. אם ה USP לא יהיה טוב אז המשפך שלכם יקרטע!
אחרי שנעשה רנט גן על המחשבות והפחדים של הלקוחות העתידיים שלכם, ונבנה את ה USP המיוחד שלכם נצלול למודול 3
- משך - 2 מודולים
אבן דרך 3 - יישום 11 השלבים
נתחיל לבנות הלכה למעשה את המשפך לפי 11 שלבים שלמדנו היום.
אנחנו נעבור שלב שלב ונבנה את המשפך שלכם שיהיה מתוקתק לפי הספר. את ה 11 שלבים נתבל בטריקים ועקרונות פסיכולוגיים נוספים שיצרו אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם סערת רגשות, סקרנות ורצון עז לקנות את המוצר שלכם.
בסוף המודול הזה יהיה לכם משפך מקצועי ברמה של משפכים שלנו ושל החברים שלנו מהתעשייה שיחד יצרו מעל 60,000,000₪ בשנתיים האחרונות.
עכשיו מתחיל החלק הכי כיפי של התכנית.
- משך - מודול 1
אבן דרך 4 - הצעת אסקובר
נלמד אתכם את הנוסחא שלנו ליצירת הצעת אסקו בר.
זאת הצעה שפשוט בלתי אפשרי לסרב לה.
מה שהכי כיף בהצעת אסקו בר שאתם מביאים את הלקוח למצב שהוא מתחנן שתמכרו לו ואחרי שהוא קונה הוא אומר לכם על זה תודה. הסיבה שיש לה כזאת עוצמה, כי היא מבוססת על כנות, שקיפות ודאגה אמיתית למתן ערך גבוה ללקוח.
אחרי שנבנה את ההצעה שלכם נעבור לאבן דרך מספר 5
- משך - 2 מודולים
אבן דרך 5 - סוגי המשפכים
אתם תגלו עולם מרתק שבו כל אחד ימצא את סוג המשפך האהוב עליו. לכל אחד מכם מטרות שונות ולא כל משפך מתאים באותה מידה לכל פעילות ולכל תחום. במודול הזה הרבה אסימונים יפלו לכם. אתם תזכרו איך אתם נכנסתם לכל מיני משפכים שונים שעכשיו תראו איך זה עובד מבפנים.
נראה לכם בין היתר כל מיני משפכים מתוחכמים שהלקוח אפילו לא יודע שהוא נמצא באיזשהו תהליך מכירה מבוקר, אלא זה נראה לא כמו אוסף של צירופי מקרים שבסופו של דבר גורמים לו להתלהב מהמוצר שלכם.
בשלב הזה אתם כבר יודעים על משפכים יותר מ-95% ממשווקים אינטרנטיים
- משך - מודול 1
אבן דרך 6 - רווחיות
כאן נלמד איך מגדילים את הרווחיות על ידי אפסיילים, קרוססיילים ודאון סיילים. איך עושים אלפי שקלים ממוצר שעולה 47₪?
בנוסף אתם תקבלו מאיתנו מתכון לכתיבת מיילים שעושים פולואו אפ לכל מי שלא קנה את המוצר שלכם מפעם ראשונה.
המתכון הזה עובד כל פעם מחדש והוא הופך אנשים זרים לאנשים שמרגישים שמכירים אתכם שנים, מחבבים אתכם, סומכים עליכם ואוהבים לקנות מכם.
אנחנו נבין ביחד את הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי המיילים האלה שגורמת בעדינות רבה לאנשים זרים להפוך לאוהדים שרופים שלכם.
- משך - מודול 1
אבן דרך 7 - תנועה וסושיאל מדיה
זה מודול מטורף שהוא לבד שווה את ההשקעה שלך בתכנית.
במודול הזה אנחנו נארח מומחים מובילים במקורות תנועה השונים, ממומן ואורגני, הכוללים:
פייסבוק, אינטסגרם, פינטרסט, טבולה, יוטיוב, גוגל, טוויטר ועוד׳
אחרי המודול הזה, לא רק שיהיה לך משפך מושחז ומדויק, הבנוי בדיוק לפי האסטרטגיה והנוסחאות הפרטיות שלנו, אלא יהיה לך גם כלים מעשיים, מטובי המומחים בתחומים הנ״ל בישראל, אשר ילמדו אותך להביא תנועה חמה ומדויקת המותאמת למפשך ולעסקים שלך.
- סך הכל: 10 מודולים במשך 10 שבועות