התכנית המקיפה ליצירת משפכים מניבים באינטרנט

מרעיון למיליון דיגיטל

איך להפסיק לרדוף אחרי טרנדים טכנולוגיים חדשניים, לפתח את המיומנות הכי מתגמלת של 2024 (וככל הנראה לעשור הקרוב לפחות)

וסוף, סוף להבין איך בונים מנגנונים שעושים את העבודה הסיזיפית בעסק במקומך, והופכים אנשים זרים לחלוטין ללקוחות משלמים ואוהדים…​

שיטה שניצחה את המוחות השיווקיים הגדולים בישראל (והשאירה אותם פעורי פה) ויצרה עשרות מיליונים בארבע שנים האחרונות,
עכשיו יכולה להתווסף לארגז הכלים שלך.

שווה לחטוף את הקורס בהנחה מטורפת שתקפה עוד:
Загрузка таймера
״אחרי הרבה קורסים שרכשתי החלטתי לתת צ׳אנס לקורס אחרון... ואני כל כך, כל-כך שמחה שלקחתי אותו! עשו לי סדר בבלגן ואני כבר רואה תוצאות (כספיות) בשטח״
יעל שוורץ
הלוחשת לגננות ולהורים

מה אם יכולת להטמיע בעסק שלך מנגנון חכם, אך לא מסובך שפוגש אדם זר לחלוטין, מכיר לו את העסק/המוצר שלך, מסביר לו על המוצר שלך, משכנע אותו לרכוש, כל זה בלי ההתערבות שלך ובדרך נעימה שמשאירה את הלקוחות מרוצים?

אם הינך בעל עסק שרוצה להכפיל ואף לשלש את מחזורי המכירות על ידי הטמעת מנגנונים חכמים אך לא מסובכים שיגרמו לך לעבוד פחות ולהרוויח יותר, להוריד משמעותית את רמת הסטרס, תסכול ועומס, מומלץ לקרוא את העמוד הזה עד הסוף, זה עשוי לשדרג את חשבון הבנק שלך ולגרום לרואה החשבון שלך לתדהמה!

היי,
כאן ארטיום וחיים.
לפני שלוש שנים אף אחד בעולם השיווק הדיגיטלי בארץ לא הכיר אותנו. צצנו משום מקום וגרמנו למהפכה אמיתית בשיווק הדיגיטלי הישראלי. זאת לא הגזמה ואולי זה יכול להישמע יומרני, אבל אחרינו עולם השיווק הדיגיטלי בישראל כבר לא אותו הדבר.

ארטיום אליושין - הג׳וקר

חיים פורמן - המפקד

אם שמעת על הסיפור של רוג׳ר באניסטר על המייל ב 4 דקות, אז הסיפור שלנו מאוד דומה לשלו. עד 1954 כולם חשבו שלרוץ מייל בפחות מ 4 דקות, זאת משימה בלתי אפשרית לבן אדם, עד שהגיע רוג׳ר ושבר את המחסום הזה.

עד אותו רגע אף אחד בהיסטוריה של המין האנושי לא הצליח לרוץ מייל בפחות מ 4 דקות, אך לאחר שנה אחת בלבד אחרי ההישג של רוג׳ר 37 רצים נוספים הצליחו לרוץ מייל בפחות מ 4 דקות. ובשנה לאחר מיכן עוד 300 רצים נוספים…

עד שנת 2016 בישראל אף אחד לא הצליח לעבור את מחסום ה 2 מיליון שקלים בקמפיין בסוג ״השקת מוצר דיגיטלי״, עד שהגיעו שני אלמוניים (חיים וארטיום - כן, זה אנחנו) ויצרו קמפיין ״השקת מוצר דיגיטלי״ שהגיע למחזור מכירות של 4.3 מיליון שקלים בפחות מ 3 שבועות בלבד!

פחות משנה לאחר ההישג הזה הגיע משווק דיגיטלי ישראלי נוסף ושבר את המחסום הזה. כל התעשיה של השיווק הדיגיטלי בישראל עלתה כמה רמות במהלך אותה שנה.

רווחים שנראו דמיוניים למקצועני השיווק הדיגיטלי בארץ פתאום הפכו למציאותיים. היום, לאחר 3 שנים בלבד התעשיה הזאת לא דומה בשום פרמטר למה שהיא הייתה ב 2016.

היא הפכה מתעשיה שמגלגלת כמה מיליונים לתעשיה שמגלגלת מאות מיליונים. ואנחנו?

עדיין מחזיקים בשיא שאף אחד לא הצליח לשבור ורבים ניסו 🙂

איתן עזריה // מאמן מנטלי של הפועל באר שבע

ממליץ בחום! הם מדהימים, הם אמיתיים. הם עברו וחוו את מה שמדברים עליו

עידן וולר (הקוברה) // קופירייט מספר אחד בארץ

אני עשיתי פי 3 (כסף) בפעם הראשונה שעבדתי איתם צמוד

עידן דנש // יועץ עסקי

הם הראשונים ששברו את מחסום ה-1,000,000$ בארץ

מיכאל גורב׳יץ׳ // מייסד שיטת מיליונר מיינדסט

הם אחראים להשקות הגדולות ביותר שהיו בישראל בתחום מוצרי המידע״

האם אנחנו אנשים מיוחדים או גאוני הדור?

ממש לא!

אז מה אפשר לנו לשבור את השיאים ולגרום למהפכה של ממש בתעשיה שלמה?

התשובה, היא - משפך מדויק!

גילינו שיטה לבנית משפכים מדויקים שיודעים להפוך אנשים זרים לחלוטין שלא מכירים את העסק/המוצר שלנו ללקוחות משלמים ואוהדים.

לא תמיד היינו כאלה טובים בשיווק!

למעשה, לפני השיאים המרשימים וההצלחה הגדולה היו לנו שנים נוראיות, בהן כמעט פשטנו רגל. פתחנו עסק בתחום שאנחנו ממש אוהבים - התפתחות אישית ופעלנו בשיטות שיווק קונבנציונליות שלימדו אותנו בבית ספר להכשרת מאמנים אישיים.

עבדנו קשה ונלחמנו על כל לקוח ולא ראינו אור בקצה המנהרה. אבל לא נשברנו, כי רצינו להגשים את החלום של חיי עצמאות.

הקש ששבר את גב הגמל היה מבצע צוק איתן, בו חיים גוייס ל 60 יום למילואים בהם יכולנו לתפקד. נכנסנו לחובות ואבדנו לקוחות שגם ככה בקושי היו.

המציאות הקשה הכריחה אותנו לחשוב מחוץ לקופסה (או לסגור את העסק ולוותר על החלום).

למזלינו היינו שניים ויכולנו להרים אחד את השני. היינו חייבים למצוא דרך להביא לקוחות הרבה יותר מהר מאי פעם. לונג סטורי שורט - נאלצנו לבנות את המשפך הראשון שלנו, ללא שום הכוונה של מישהו מקצועי. בהתחלה מאוד פחדנו לעשות את זה, אבל מהר מאוד הבנו שאין לנו מה להפסיד. העסק גם ככה לא מתפקד ועוד רגע נצטרך להכריז על פשיטת רגל. אז אזרנו אומץ וקפצנו למים! אחרי מספר ניסיונות ותיקונים הוא התחיל לעבוד. משם, זאת כבר היסטוריה!

אחרי שהבנו את הפוטנציאל קיבלנו החלטה להשקיע את מירב הזמן בלהתמקצע בבניית משפכים. עד היום אנחנו ממשיכים להתעמק ולהתמקצע בתחום הזה. זאת המיומנות הכי מתגמלת שרכשנו לאורך השנים כבעלי עסקים.

והיום?

יש לנו שיטה בדוקה ומדויקת שאנחנו משתמשים בה בכל פרוייקט שלנו ושל הלקוחות שלנו.

אין קסמים בשיטה הזאת, אבל היא עובדת כמו קסם. בשלוש שנים האחרונות ניסינו אותה על יותר מ 30 תחומים שונים ובכל פעם היא עבדה כמו שעון שווצרי. הפכה עסקים מקרטעים שבקושי שרדו את החודש לעסקים שעמוסים בלקוחות וחלקם הפכו לאימפריות של ממש.

ג׳יניה רומסקי // מאמן בתחום הדיאטות

חיים וארטיום הם אחד מהנשקים הסודיים שלי

מעל 52,000 אנשים ברשימת התפוצה בתחום הדיאטות
מעל 9101 לקוחות משלמים
בעל השקה הכי גדולה אי פעם בישראל בתחום הדיאטות

יעקב גוטמן // יזם ובסט-סלר מצליח באמזון

חיים וארטיום יכולים לקחת אתכם ל-Level חדש לגמרי

ממייסדי בית ספר הגדול ביותר ללימודי אמזון בישראל
מעל 2500 תלמידים
מחזור מכירות של 10,000,000 (מיליון) ₪ בשנת 2016

היום אנחנו פותחים לך דלת לתכנית הכשרה, בה נעביר לידיים שלך את כל השיטה מ א׳ עד ת׳, בלי להסתיר דבר ובלי ללמד אותך דברים שעבדו פעם, אך היום כבר לא רלוונטיים.

תכנית ההכשרה שלנו תתן לך אפשרות לפתח את המיומנות הכי מתגמלת ב-2024 - מיומנות בניית משפכים שהופכים זר מזדמן ללקוח משלם.

נהיה צמודים אליך למשך 10 שבועות, בהם בצעדים קטנים נקח אותך יד ביד עד שיהיה לך משפך מוכן לעסק שלך.

בסוף התכנית יהיה לך רובוט אישי שיעבוד עבורך 24/7, בלי מנוחה, בלי חופשים ובלי שיבקש ממך משכורת. הוא ימכור את המוצר שלך לאנשים שלא הכירו אותך קודם ויהפוך אותם ללקוחות אוהדים.

אבל יותר חשוב, תהיה בידיך שיטה בדוקה, בעזרתה אפשר לבנות אין ספור רובוטים כאלה לכל תחום ולכל מוצר עתידי.

השיטה שלנו בנויה על 3 אבני יסוד:

1. חקירת פרופיל לקוח

בדיוק כמו שסוכני שב״כ חוקרים את ההתנהגות של מפגעים פוטנציאלים כדי להיכנס לראש שלהם ולהבין מה בדיוק יהיה הצעד הבא שלהם, חשבנו לעצמינו אם זה עובד עם החברה׳ הרעים, אנחנו יכולים להשתמש במטודולוגיה דומה כדי להיכנס לראשים של הלקוחות שלנו, כדי להבין על מה הם חושבים, מה הם בדיוק רוצים ומה אנחנו צריכים להגיד להם כדי שירצו לקנות את המוצר שלנו.

העניין הוא, ברגע שאנחנו יודעים מה להגיד זה לא משנה איך נגיד את זה, הלקוח פשוט ירצה לקנות. אחרי עבודה טובה על השלב הזה המסר השיווקי יהיה מדויק להפליא ויגרום ללקוח להגיד בלב ״וואו, זה בדיוק מה שחיפשתי״.

2. אסטרטגיה חכמה שלא משאירה מקום לניחושים

כמו שחיים אוהב להגיד - ההבדל בין מלחמת לבנון השניה לעופרת יצוקה מאוד פשוט. במלחמת הלבנון השניה היה 10% אסטרטגיה ו 90% ביצוע, בעופרת יצוקה היה בדיוק הפוך ומכאן התוצאות.

בתכנית ההכשרה נראה לך איך לבנות אסטרטגיה ולתכנן משפך מדויק שיוריד ממך 90% מהעבודה השחורה אחרי שיתחיל לפעול.

3. פשטות קיצונית

החלטנו לזרוק לפח את כל האלמנטים המיותרים שמסבכים את בניית המשפכים ולא מביאים שום תועלת. השארנו רק את העקרונות הפסיכולוגיים העתיקים שגורמים לדברים לעבוד. ברגע שקולטים את העקרונות לא משנה על איזו פלטפורמה נלביש אותם המשפך שלנו יעשה את העבודה כמו שצריך.

כל המשפכים שלנו בנויים על 11 שלבים שמובילים צעד אחר צעד את הלקוח ממצב שהוא לא מכיר אותנו למצב שבוער לו לרכוש מאיתנו. בתכנית ההכשרה אנחנו מראים איך להשתמש בשלבים הללו ולבנות בעזרתם משפכים מדויקים.

האם פישטנו את השיטה שלנו יותר מדי?

אנחנו לא יודעים. מה שאנחנו כן יודעים, הוא שהשיטה הזאת עזרה לנו לשבור שיאים במרחב הדיגיטלי הישראלי והשאירה המון מומחי שיווק עם פה פעור. רבים מהם שמככבים היום ברשת (סיכוי טוב שהם מוכרים לך) באו אלינו בשלוש שנים האחרונות כדי להתיעץ איך לדייק את המשפכים שלהם.

עשרות לקוחות שלנו שהשתמשו בשיטה שלנו הכפילו, שילשו ואף הגדילו פי 10 את העסקים שלהם בטווח יחסית קצר.

הנה כמה דוגמאות לתוצאות שיצרו המשפכים שנבנו בשיטה שלנו:

אנחנו יכולים להמשיך ולכתוב כאן מגילה שלמה של דוגמאות, בכל אופן זאת לא המטרה. המטרה שלנו שהמשפך שלך יככב ברשימה הזאת. זה לא יקרה בין לילה, זה דורש עבודה כמו כל מיומנות טובה בחיים.

בניית משפכים זאת מיומנות. מיומנות נרכשת ומאוד, מאוד מתגמלת. אנחנו מזמינים אותך לצאת איתנו למסע של 10 שבועות כדי לפתח את המיומנות הזאת.

אילה ברלין // המרכז לאקנה ועור פנים חלק, בעלים

קודם כל, חיים וארטיום גאונים ברמות היסטריות

הם יודעים לקחת דברים, לפשט אותם, להביא אותם במתודות, ואז נורא נורא נורא קל לקחת וליישם את זה בעסק. אני ישבתי בסדנה והרגשתי שהמוח שלי עף באוויר על רעיונות ואיך לעשות דברים אוטומטיים, ואיך לדייק יותר דברים. הם יודעים לשאול שאלות שמאוד מאוד מכוונות, אפילו על דברים שידעתי אותם, אבל הם ידעו לדייק לי אותם. אני בטוחה שהדבר הזה יכפיל לי את העסק או יביא מינימום של גדילה של בין 20 ל-30 אחוזים״

עדי איצקוביץ׳ // בעלים של ״כתיבה טובה״ – עריכה ספרותית וליווי כתיבה

יש להם הוכחות, את כל ההשקות ענק והמיליונים שהם עשו, רוצה לטעום גם איך עושים את זה

הם שיתפו מכל הלב, חומר מטורף, כמויות של חומר באופן מאוד מסודר, עשו לנו סדר של הכל

נחמה שור // יזמית אינטרנט ונדל״ן, זמרת

חיים וארטיום הובילו את ההשקות הכי גדולות בארץ עד היום

הם שברו כל סטיגמה אפשרית וכל תקרת זכוכית אפשרית, ולהיכנס לראש שלהם ולהבין מה הם עשו, זה אחד הדברים שהרבה זמן אני רוצה... ... קיבלתי ממש את כל הסיסטם, את כל התהליך שאני צריכה להבין, איך אני רוצה להעביר את העסק/מוצר/קמפיין... כדי שיהיו שם מכירות״

ארז כלב // מייסד מאסטר ביזנס, מחבר ספר ה״שיטה״

וואוו... להיות בסדנה של חיים וארטיום זה זה זה...

קודם כל, עצם החוויה שחיים וארטיום סוף סוף עושים סדנה ומשתפים מהמוחות הגאוניים שלהם זה כבר...

לחשוב רחב, לעשות דיוק, לבנות את האסטרטגיה הנכונה מאחורי הקלעים של העסק לפני שיוצאים מה שנקרא ״לקרב״, לראות את העסק מ״בחוץ״, ליישם, להתמיד ותמי להיות בשליטה״

הנה קצת מהדברים שאנחנו הולכים ללמד אותך במסע הזה:

נראה לך:

מה הקשר בין הלקוח שלך לבין מחבל מסוכן?

האמת שאין קשר (אנחנו מקווים 🙂 אבל…

המון בעלי עסקים עסוקים בשאלה ״איך״ איך אני מביא לקוחות לעסק? איך אני מוכר להם יותר? איך אני מוצא אותם? איך ואיך, ואיך… וזאת שאלה טובה בתזמון לא טוב.

ניקח לדוגמא סוכני שב״כ, מה יותר חשוב להם, שיהיה נשק הכי חדיש שיאפשר להוריד מחבל מקילומטר? או… להבין איפה המחבל יהיה בכל רגע נתון? מה הצעד הבא שלו? בזה הם משקיעים את מירב המשאבים ומאמצים.

אם הם ידעו איפה המחבל בדיוק מתכנן להיות ויחכו לו שם האם משנה איזה נשק יהיה להם?

אז נכון, אין קשר בין הלקוחות שלך למחבלים, אבל אפשר לסגל את החשיבה של השב״כ. אם הייתה לך אפשרות להיכנס לראשים של הלקוחות שלך ולהבין על מה הם חושבים, איך זה היה משדרג את המכירות שלך?

אם היתה לך דרך לדעת מה בדיוק הלקוחות שלך רוצים, אז היה לך ברור מה בדיוק לומר להם ומה בדיוק להראות להם כדי שהשיווק שלך יחדור אל תוך ליבם כמו החץ של קופידון.

זה בדיוק מה שאנחנו עושים לפני כל פרוייקט. אנחנו משקיעים את מירב המאמץ כדי להבין מי בדיוק הלקוח ומה בדיוק הוא רוצה ובזכות זה המשפכים שלנו מאוד מדויקים.

בתכנית ההכשרה נראה לך בדיוק איך אנחנו נכנסים לראשים של הלקוחות כדי להבין מה בדיוק הם רוצים לשמוע או לראות כדי לקנות את המוצר שלנו.

אבל זה רק מודול 1 מתוך 10 שיש בתוך תכנית ההכשרה שלנו, הנה עוד כמה פנינים שמחכים לך בתכנית:

אם המוצר שלך מעולה, זה לא מבטיח שאנשים ירצו אותו…

זאת הטעות הקלאסית והנפוצה שחוזרת אצל רוב בעלי העסקים. הם חושבים שמוצר טוב זה כל מה שצריך לעסק מצליח. מוצר טוב זה חשוב, אבל זה בערך 20% מההצלחה. מה שבאמת יקבע האם העסק שלך יצליח בענק או יכחד, זהו מערך שיווק ומכירות.

אחד המרכיבים החשובים בשיווק ומכירות, זאת ההצעה. הצעה שבנויה טוב יכולה לגרום ללקוחות להסתער ולקנות מוצר באיכות בינונית והצעה שלא בנויה טוב יכולה לגרום למוצרים מעולים להשאר על מדפים ולצבור אבק.

בתכנית ההכשרה שלנו נראה לך איך בונים הצעה שכמעט בלתי אפשרי לסרב לה.

כאשר הלקוחות הפוטנציאלים שיכנסו למשפך שלך יגיעו להצעה הם יחוו סטרס אמיתי אם הם לא יקנו את המוצר שלך ויהיה להם קשה להירדם בלילה.

"הקורס לימד אותי להשחיז את המשפך ולארגן את המכירה כך שארוויח כמה שיותר כסף מהקורס הדיגיטלי שלי"

כל הזמן הרגשתי שהמשפך שלי עובד על חצי כוח... בגלל זה חיפשתי איזשהו קורס שישחיז לי את המשפך השיווקי, את השיווק שלי. הצטרפתי לקורס מרעיון למיליון
אליהו בוגר
קורס אונליין ״לחם בריא בקלות״

"מיקדתי את עצמי להיות כמו מחט, זה גם מאוד עזר לי לבידול והלקוחות שמגיעים אליי תפורים עליי ואני תפור עליהם"

אני הפעלתי את מה שלמדתי לא רק במשפכים הדיגטליים שלי, אני מפעיל את זה גם ב״אחד על אחד״ שלי, בהרצאות שאני עושה
אמיר לובקר
מייסד Lovecare - אורח חיים בריא

״הגעתי לסוג של תקרת זכוכית בעסק שלא הצלחתי לפרוץ אותו. רציתי לראות מחוץ לקופסה... וקיבלתי לא מעט כלים לכך״

אנשים ממש נחמדים, מדברים בגובה עיניים, גורמים לך להסתכלות מחדש על דברים מאוד שגרתיים ויום יומיים. זה נותן פרספקטיבה אחרת, מעשיר, פנטסטי!
רמי שמש
בעלים של חברת רשג״ד - הנדסה ובטיחות

״לחיים וארטיום יש חשיבה יוצאת דופן ויכולת מיוחתד להעביר את זה לאנשים״

האמנתי שהם יוכלו לפתור לי כמה בעיות שאני מתמודדת איתן. הבנתי בצורה מוחלטת כמה כסף זרוק לי על הריצפה ושאני צריכה להתקופף ולהועיל בטובי סוף סוף להרים אותו מהריצפה. ושאני חייבת להקים מוקד מכירות פיזי טלפוני, ואת הדרך איך לעשות את זה
ורד פרידמן
״שורשים״ - פיתרון לנשירות שיער והתקרחות גברית, בעלים

וזה כמובן לא הכל, הנה עוד כמה דברים מתוך התכנית שיהפכו את השיווק שלך לחד ואפקטיבי:

אנחנו יכולים להמשיך עד אין סוף

כי יש המון סגולות לתכנית הזאת, בשורה התחתונה ככה זה הולך לעבוד…

עד סיום התכנית יהיה לך משפך בנוי ועובד שימכור כל מה שבא לך באופן אוטומטי.

אנחנו נעזור לך לבנות את הרובוט האישי שלך שיעבוד בשבילך 24/7 365 ימים בשנה בלי לאכול, בלי לנוח ובלי להתעיף.

כל התכנית תהיה בנויה מסרטוני הדרכה ברורים וחדים שמראים לך את כל תהליך בנית המשפך מ א׳ ועד ת׳, צעד אחר צעד, קליק אחר קליק.

הנה הסילבוס של התכנית:

אבן דרך 1 - עקרונות השפעה

נראה לכם עקרונות בסיסיים עתיקים של השפעה על אנשים, שעובדים על כולם.

העקרונות האלה מבוססים על הפסיכולוגיה האנושית ואתם חייבים לשלוט בהם אם אתם רוצים למכור בצורה אפקטיבית.

העקרונות האלה יהפכו אתכם מרודפים לנרדפים. זה מה שקרה לנו. הפכנו ממאמנים מסכנים שרדפו אחרי אנשים והציקו להם כדי שיקנו את שירות שלהם לאנשים שעושים סינון מאסיבי ל 99.5% מהלקוחות כי אין לנו זמן ואנחנו רוצים רק את מי שכיף לנו לעבוד איתו.

אבן דרך 2 - האווטאר

נלמד אתכם איך מזהים מי האנשים שרוצים לקנות את המוצר שלך, מה כואב להם, ממה הם מפחדים ומה הם רוצים שתמכור להם!

אחרי שנגלה את זה נשתמש במידע כדי לבנות את ה USP שלכם. יש חברות שבזכות USP טוב הפכו לחברות של מיליארדים. אם ה USP לא יהיה טוב אז המשפך שלכם יקרטע!

אחרי שנעשה רנט גן על המחשבות והפחדים של הלקוחות העתידיים שלכם, ונבנה את ה USP המיוחד שלכם נצלול למודול 3

אבן דרך 3 - יישום 11 השלבים

נתחיל לבנות הלכה למעשה את המשפך לפי 11 שלבים שלמדנו היום.

אנחנו נעבור שלב שלב ונבנה את המשפך שלכם שיהיה מתוקתק לפי הספר. את ה 11 שלבים נתבל בטריקים ועקרונות פסיכולוגיים נוספים שיצרו אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם סערת רגשות, סקרנות ורצון עז לקנות את המוצר שלכם.

בסוף המודול הזה יהיה לכם משפך מקצועי ברמה של משפכים שלנו ושל החברים שלנו מהתעשייה שיחד יצרו מעל 60,000,000₪ בשנתיים האחרונות.

עכשיו מתחיל החלק הכי כיפי של התכנית.

אבן דרך 4 - הצעת אסקובר

נלמד אתכם את הנוסחא שלנו ליצירת הצעת אסקו בר.

זאת הצעה שפשוט בלתי אפשרי לסרב לה.

מה שהכי כיף בהצעת אסקו בר שאתם מביאים את הלקוח למצב שהוא מתחנן שתמכרו לו ואחרי שהוא קונה הוא אומר לכם על זה תודה. הסיבה שיש לה כזאת עוצמה, כי היא מבוססת על כנות, שקיפות ודאגה אמיתית למתן ערך גבוה ללקוח.

אחרי שנבנה את ההצעה שלכם נעבור לאבן דרך מספר 5

אבן דרך 5 - סוגי המשפכים

אתם תגלו עולם מרתק שבו כל אחד ימצא את סוג המשפך האהוב עליו. לכל אחד מכם מטרות שונות ולא כל משפך מתאים באותה מידה לכל פעילות ולכל תחום. במודול הזה הרבה אסימונים יפלו לכם. אתם תזכרו איך אתם נכנסתם לכל מיני משפכים שונים שעכשיו תראו איך זה עובד מבפנים.

נראה לכם בין היתר כל מיני משפכים מתוחכמים שהלקוח אפילו לא יודע שהוא נמצא באיזשהו תהליך מכירה מבוקר, אלא זה נראה לא כמו אוסף של צירופי מקרים שבסופו של דבר גורמים לו להתלהב מהמוצר שלכם.

בשלב הזה אתם כבר יודעים על משפכים יותר מ-95% ממשווקים אינטרנטיים

אבן דרך 6 - רווחיות

כאן נלמד איך מגדילים את הרווחיות על ידי אפסיילים, קרוססיילים ודאון סיילים. איך עושים אלפי שקלים ממוצר שעולה 47₪?

בנוסף אתם תקבלו מאיתנו מתכון לכתיבת מיילים שעושים פולואו אפ לכל מי שלא קנה את המוצר שלכם מפעם ראשונה.

המתכון הזה עובד כל פעם מחדש והוא הופך אנשים זרים לאנשים שמרגישים שמכירים אתכם שנים, מחבבים אתכם, סומכים עליכם ואוהבים לקנות מכם.

אנחנו נבין ביחד את הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי המיילים האלה שגורמת בעדינות רבה לאנשים זרים להפוך לאוהדים שרופים שלכם.

אבן דרך 7 - תנועה וסושיאל מדיה

זה מודול מטורף שהוא לבד שווה את ההשקעה שלך בתכנית.
במודול הזה אנחנו נארח מומחים מובילים במקורות תנועה השונים, ממומן ואורגני, הכוללים:
פייסבוק, אינטסגרם, פינטרסט, טבולה, יוטיוב, גוגל, טוויטר ועוד׳

אחרי המודול הזה, לא רק שיהיה לך משפך מושחז ומדויק, הבנוי בדיוק לפי האסטרטגיה והנוסחאות הפרטיות שלנו, אלא יהיה לך גם כלים מעשיים, מטובי המומחים בתחומים הנ״ל בישראל, אשר ילמדו אותך להביא תנועה חמה ומדויקת המותאמת למפשך ולעסקים שלך.

שולמית לוי // אמא יזמית

״התחברתי מאוד לאנשים . -הרגשתי שהם מדברים מהלב, הם מדברים באותנטיות, מדברים תכלס!

ראיתי המון המלצות, לקוחות שלמדו אצלם - מאוד מאוד מצליחים, ואנחנו מכירים אותם וחיים וארטיום הם המנטורים שלהם.

...ההדרכות שלהם מאוד ישימות, מאוד פשוטות, מאוד ברורות״

שיר אילת // מנהלת משאבי אנוש

״הקורס מאוד שיטתי, מתודולוגי, וברגע שהבנתי שיש פה שיטה וצעדים, זה תפס אותי!

מה שאני מאוד אוהבת בקורס הזה, זה התכלסיות, בלי התברברויות, ישר ולעניין - משימות שמלאצות אותך להיכנס פנימה ולעשות צעדים, לעשות פעולות.

...לקחתי רעיון ששכב לי במגירה והתחלתי ליישם!״

עמית דהן // אופטומטריסטית ומורה לאנגלית

״הם פשוט אנשים של תכלס - תכלס לגמרי!
בתור צרכנית מידע כפייתית, מה שהשתנה אצלי בעקבות הקורס הזה, זה היישום.

עוד שבועיים וובינר ראשון, ולהתחיל לרוץ - פשוט ליישם, להתחיל לרוץ!״

יעל שוורץ // הלוחשת לגננות ולהורים

״אחרי הרבה קורסים שרכשתי החלטתי לתת צ׳אנס לקורס אחרון...

ואני כל כך, כל-כך שמחה שלקחתי אותו!

עשו לי סדר בבלגן ואני כבר רואה תוצאות (כספיות) בשטח״ש

המחיר המלא של התכנית הינו ב-7500₪

אם זה נשמע לך הרבה, אז לשכור היום אדם מקצוען שיבנה לך משפך אחד בלבד יעלה לך יותר מזה.
ובדרך כלל האדם הזה ירצה גם אחוז מסוים מהמכירות שיגיעו דרך המשפך לעד. חתונה קתולית!
בניית משפכים זאת מיומנות והמיומנות הזאת יכולה להיות חלק מארגז הכלים שלך.

תהיה לך אפשרות לבנות מספר משפכים בלתי מוגבל בלי לשלם על כך לאף אחד.

אבל, לזמן מוגבל, ניתן להצטרף לתכנית ב-73% הנחה!

*אנחנו כל כמה זמן מוסיפים ומעדכנים את התוכן, לכן אנחנו שומרים לעצמינו את הזכות להעלות את המחיר בכל עת

עד 6 תשלומים

7497
2497
בלבד
  • התכנית המלאה כולל כל הבונוסים

בתשלום אחד

6997
1997
בלבד
  • התכנית המלאה כולל כל הבונוסים
הכי משתלם

עד 6 תשלומים

7497
בלבד
  • התכנית המלאה כולל כל הבונוסים

בתשלום אחד

6997
בלבד
  • התכנית המלאה כולל כל הבונוסים
הכי משתלם

מצפים לעבוד איתך!

שווה לחטוף את הקורס בהנחה מטורפת שתקפה עוד:
Загрузка таймера

התכנית תלמד אותך מא׳ עד ת׳ את כל שלבי הבנייה של משפך אינטרנטי

זו האחריות שלנו לתת לך את כל מה שאנחנו יודעים, בלי לסנן ובלי להסתיר דבר. יחד עם זאת, זו האחריות שלך ליישם ולהתמיד

לכן, אין שום החזר כספי. מדוע?

הידע שנעביר לך, הוא אותו הידע בדיוק, אחד לאחד, שאנחנו מיישמים בכל הפרוייקטים והעסקים שלנו ושל כל לקוחות הפרמיום שלנו.

אז, האם זה עובד, בדוק ונצור?
חד משמעית כן.

האם זה יעבוד גם לך?
אין לנו דרך לדעת.

למה?
כי אנחנו עושים את כל מה שנדרש כדי שהפרוייקטים שלנו יהפכו להצלחה מסחררה, וזה דורש המון מחויבות, המון התמדה עקבית ומידה בריאה של יצירתיות.

אנחנו מתחיים לתת לך את כל הידע והכלים שאנחנו משתמשים לטובתינו ולטובת לקוחות הפרמיום שלנו. במילים אחרות, ניתן לך את כל מה שניתן לתת.

חוץ מאת מה שלא ניתן לתת (מחויבות, התמדה עקבית, יצירתיות וכו׳), וזה מחבותך להמציא מתוך עצמך את הדברים האלה בפרוייקטים והעסקים שלך, כמו שנאחנו עושים בשלנו.

אז אם יש לך רצון אמיתי ליישם ולעשות את מה שנדרש כלי להצליח, הדלתות של התכנית שלנו פתוחות לרווחה עבורך. בהצלחה רבה!

תכנית ההכשרה - מרעיון למיליון בשווי 7,500 ₪
אסטרטגיות הסושיאל מדיה
(בשווי 2,597 ₪)
סדנת 33 עקרונות היהלום להפיכת שיווק משעמם לחוויה מהפנטת
(בשווי 2,397 ₪)
הצד הטכני מאחורי כל בניית משפך, קליק אחר קליק
(בשווי 2,500 ₪)
חברות במשך 3 חודשים שלמים בלגיון הג׳וקר
(בשווי 1791 ₪)
קורס לבניית VSL שהופך זר מזדמן ללקוח משלם
(בשווי 1,597 ₪)
צ׳קליסט לדף מכירה שהופך זר מזדמן ללקוח משלם
(בשווי 997 ₪)
סך כל התוכנית כולל הבונוסים
₪19,379
הצעה מיוחדת לזמן מוגבל
רק 2,497 ₪ (עד 6 תשלומים)
או עם הנחה נוספת בתשלום אחד:
1,997 ₪
סך כל התוכנית כולל הבונוסים
₪19,379
ההשקעה שלך היום
רק 7,497 ₪ (עד 6 תשלומים)
או עם הנחה נוספת בתשלום אחד:
6,997 ₪

אמיר זיו // ​אינפיניטי מדיה

חיים וארטיום התותחים!

כשאמרתם שאתם מנהלים השקה של קורס חדש אז כמובן ששמחתי לייצר לידים ולהיות שותף בהשקה, רק בדיעבד הסתבר שזו בעצם הייתה ההשקה הכי גדולה בארץ, שייצרה הכי הרבה הכנסות!
מדובר במיליונים, שזה מדהים!

ואחר כך עוד הצלחתם לשחזר את ההצלחה הזו שוב ושוב - שאפו!

אין ספק שהיכולות שלכם להוביל אנשים ולנהל פרוייקטים מורכבים - הם שהביאו לתוצאות המטורפות האלה ואני בטוח שעוד משווקים אחרים הרוויחו הרבה כסף מהפעילות שלכם ואפשר ללמוד מכם הרבה!

תמשיכו להצליח!

אז לסיכום, כל זה יכול להיות שלך היום:

ההשקעה שלך היום:

7,500 1997 ₪ בלבד
6997 ₪ בלבד

בתשלום אחד, או 2497 ₪ עד 6 תשלומים

בתשלום אחד, או 7497 ₪ עד 6 תשלומים

מצפים לעבוד איתך!

שווה לחטוף את הקורס בהנחה מטורפת שתקפה עוד:
Загрузка таймера
© כל הזכויות שמורות ל-Easy2Success International בע״מ 2024 | תנאי שימוש | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
Scroll to Top

הרשמה לתכנית היוקרתית:

מרעיון למיליון - דיגיטל

התכנית המקיפה ליצירת משפכים מניבים באינטרנט​

נא למלא את הפרטים מטה:

מיד לאחר מילוי הטופס תועבר לדף מאובטח בהצפנת SSL 2048bit בהתאם להנחיות תקן PCI הבינלאומי.

דילוג לתוכן