אופציות האחסון שאנחנו עובדים איתם
לאחסון ישראלי כחול-לבן, מהיר, עם תמיכה בעברית ומחירים טובים
הנה קישור הקהילה שלנו ל-Vangus >>
קופון שלנו אצל ונגוס: לקבלת 10% הנחה והטבות מיוחדות לתלמידינו, הזינו את קוד הקופון e2s במסך התשלום (הקופון לא תקף ברכישת דומיין או שרתי VPS)
לאחסון בינלאומי מהיר, מאובטח, עם תמיכה מעולה. מומלץ בחום!
המערכת שנבחרה להיות ליבת העסק של הג׳וקרים, לאחר בחינה וחפירות מדוקדות, היא חד משמעית Active Campaign.
הנה קישור הקהילה שלנו להרשמה להתנסות / רכישת מנוי במערכת >>
אם הגעת למסקנה שהמערכת הנ״ל אינה נכונה עבורך, והיית רוצה משהו פשוט, תוצר כחול לבן, אז הנה קישור קהילה להרשמה להתנסות למערכת רב מסר >>
המערכת איתה אנחנו בונים דפי נחיתה, דפי מכירה, משפכי שיווק ובכלל כל הקשור לדפים, זה אלמנטור.
אלמנטור זה תוסף שפועל רק על הפלטפורמה של וורדפרס, ובעזרתו אנחנו ממשקים את כל הדפים שלנו (כולל דפי תשלום, דפי מוצר בחנות וכו׳) עם כל שאר המערכות של ליבת העסק.
אלנטור הוא כלי פיתוח ישראלי שהפך לאחד הכלים הפופולריים והמבוקשים ביותר בעולם בזכות הנוחות, הגמישות ויכולות האינטגרציה המדהימות שלו עם מערכות מובילות בעולם.
בתור מערך מכירה מתקדם, דגנו את החברה עם הכלים הכי טובים שקיימים בשוק וורדפרס, ולאחר מסע ומתן ארוך וכשנה וחצי של אתגרים ופיתוח, הצלחנו להביא אותם לישראל.
בתור התחלה, קשרנו איתם שת״פ בלעדי עבור הלקוחות והחברים שעובדים עם חברת הסליקה קארדקום.
מה זה אומר חוץ מזה שדאגנו להשיג הטבות ומחירים מיוחדים לאנשי הקהילה שלנו?
זה אומר שיש לך אפשרות להקים מערך מכירה סופר מתקדם, שמאפשר לעשות אפסיילים, דאנסיילים בקליק וללא צורך בהזנת פרטים מחודשת, לתת הצעות רגע אחרון, לתכנת ויזאלית אוטומציות מכירה מתקדמות כולל הנפקת קופונים אישיים, התממשקות עם מערכות הליבה, ועוד
הנה קישור הקהילה הבלעדי שלנו לרכישת ערכת מערך המכירה של הג׳וקרים >>
נ.ב.
אם עדיין אין לך סליקה מסודרת בעסק, אז זכית – כי השגנו את המחירים הכי טובים לחברי הקהילה ואפילו הצלחנו לבטל את כל דמי ההקמה הראשוניים.
הנה קישור הצטרפות לקארדקום דרך הקישור הייחודי שמקנה את ההטבות שהשגנו לחברי הקהילה שלנו >>
בתור מערך הנגשת התוכן, בחרנו בתשתית קורסים המתקדמת ביותר בשוק וורדפרס, המאפשרת בניית אתר חברים מותאם אישית, עם חווית למידה נוחה ומספקת.
בין אם יש לך קורסי וידאו, תוכן כתוב או אודיו, ניתן להקים על הפלטפורמה הזו קורסים המשלבים את כל סוגי התוכן – בצורה פשוטה ונוחה, הן עבור בעלי התוכן, והן עבור צרכני התוכן – הלקוחות והמנויים.
הפלטפורמה הזו אופציונלית למי שרוצה אתר חברים/קורסים מתקדם ויש לו מגוון קיים או מתוכנן של מוצרים/קורסים למכירה.
הנה קישור קהילה לרכישת התוסף להקמת מערך לימוד של הג׳וקרים >>
תוך כדי ואחרי מה שידוע בתור ״משבר הקורונה״, כל הקשור למפגשים פיזיים, הרצאות ואפילו פגישות אישיות, מקבל משמעות חדשה לגמרי.
אנשים כבר לא רצים להיפגש פיזית בכל הזדמנות, או לארגן סדנה פיזית – פתאום הפיזיות הזו, איבדה חלק ניכר מה הערך הנתפס שלה.
היום ברור יותר מתמיד, שאם אין צורך ממשי במפגש פיזי, אז אפשר גם דיגיטלית;
ושאם הערך העיקרי נמצא בתוכן, אז אפשר לוותר על כל המסביב – הנסיעות, החניות, העוגיות והקפה – ולקבל את התוכן גם דרך הנייד או המחשב.
פתאום הרבה יותר ברור, שיותר נוח ומשתלם ואולי גם בטוח, לעשות את מה שצריך, מנוחות הבית – כי אם אפשר, אז למה לטרוח סתם
ועל הדרך, לחסוך לא מעט זמן וכנראה גם לאכול דברים יותר בריאים בבית 😉
הנה הפלטפורמה המומלצת שלנו שאנחנו משתמשים בה כבר כ-3 שנים לכל השור למפגשים >>
גם אם רוב הצרכים של עסקים אינטרנטיים דומים, יש לפעמים צרכים מיוחדים שדורשים חיבורים ופעולות שלא ניתן ליישם באופן מובנה דרך המערכות והכלים הקיימים.
במצבים כאלה יש צורך ב״תפירות״ נקודתיות, על מנת לבצע פעולות חזרתיות וסיזיפיות, באופן אוטומטי בלי לשרוף עליהן זמן כל יום מחדש.
את התפירות האלה אנחנו עושים באמצעות מערכות שמטרתן לתפור חיבורים בצורה יחסית נוחה וזולה, ללא צורך בפיתוח מותאם אישית, שבדרך הרבה יותר מאתגר ותובעני מבחינת המשאבים של מאמץ, זמן וכסף.
ערוצי פרסום השונים – פייסבוק, גוגל, יוטיוב, טבולה, אאוטבריין, עיתונים, טלוויזיה ועוד׳ – משתנים בהתאם לסוג העסק ואופי העסק, וכמובן, בהתאם לקהל היעד אותו רוצים למשוך.
לצורך כך שווה להיעזר באסטרטגיות סושאיל מדיה ופרסום בכלל, כדי ״להבין את הראש״ של ערוץ הפרסום, ולהבין איפה הכי נכון וכדאי לך לפרסם כדי להשיג את האנשים הכי איכותיים לעסק שלך, במחירים הכי טובים והכי משתלמים בטווח הרחוק.
ערוצי שיווק אורגני השונים – אתר/בלוג אישי (גוגל ושאר מנועי החיפוש), פייסבוק, יוטיוב, אינטסגראם, טיק טוק, אתרי מאמרים, קבוצות פייסבוק, פורומים וכו׳ – גם הם משתנים בהתאם לאופי העסק, קהל היעד המבוקש ורצון/יכולת להיות מעורבים לטווח הרחוק, באותם ערוצי השיווק.
כי ההבדל המוהתי בין פרסום ממומן מיידי ושיווק אורגני ליצירת מקורות פרסום אורגניים בטווח הרחוק ולטווח הרחוק, הוא זמן ומאמץ הנדרשים.
הגורם המכריע בפרסום ממומן הוא כסף, בזמן שבשיווק אורגני, הם השקעת אנרגייה, זמן ותשוקה.
ערוצי פרסום השונים ממומן / אורגני - פייסבוק, גוגל, יוטיוב, טבולה, אאוטבריין, עיתונים, טלוויזיה ועוד׳ - משתנים בהתאם לסוג העסק ואופי העסק, ובהתאם לקהל אותו רוצים למשוך.
כדאי להתייעץ על הנושא בקבוצת הפייסבוק של לגיון הג׳וקר, בקבוצת הטלגרם של סיירת הג׳וקר או במייל אישי