הכנה לוובינר מנצח | - |
שיעור 1 |
מבוא ודגשים חשובים |
שיעור 2 |
פתיחה |
שיעור 3 |
אווטר - מי הלקוח שלך? |
שיעור 4 |
מה הכאבים שהוובינר שלך הולך לפתור? |
שיעור 5 |
מחקר שוק - חלק 1 |
שיעור 6 |
מחקר שוק - חלק 2 |
שיעור 7 |
מחקר שוק - חלק 3 |
שיעור 8 |
מה התועלות שהלקוח שלך מחפש? |
שיעור 9 |
הצעת אסקובר |
שיעור 10 |
מה הבונוסים שיהפכו את ההצעה שלך למושלמת? |
שיעור 11 |
תמחור המוצר שלך |
שיעור 12 |
סגירה |
מודול 2 - מצגת מהפנטת | + |
שיעור 1 |
פתיחה |
שיעור 2 |
עקרונות הבסיס של מצגת מהפנטת |
שיעור 3 |
פתיחה של המצגת |
שיעור 4 |
תוכן המצגת |
שיעור 5 |
המעבר |
שיעור 6 |
ההצעה |
שיעור 7 |
שאלות ותשובות מקדמות מכירה |
שיעור 8 |
סיכום וסגירה |
מודול 3 - המשפך | + |
שיעור 1 |
דה וובינר - מודול 3 - פתיחה |
שיעור 2 |
דה וובינר - מודול 3 - מרכיבי המשפך |
שיעור 3 |
דה וובינר - מודול 3 - דף נחיתה |
שיעור 4 |
דה וובינר - מודול 3 - דף תודה |
שיעור 5 |
דה וובינר - מודול 3 - סדרת מיילים |
שיעור 6 |
דה וובינר - מודול 3 - דף בונוסים |
שיעור 7 |
דה וובינר - מודול 3 - דף מכירה |
שיעור 8 |
דה וובינר - מודול 3 - טריקים |
שיעור 9 |
דה וובינר - מודול 3 - תכנון המשפך |
שיעור 10 |
דה וובינר - מודול 3 - סיכום |
מודול 4 - מאני טיים | + |
שיעור 1 |
דה וובינר - מודול 4 - פתיחה |
שיעור 2 |
דה וובינר - מודול 4 - סרטון 1 |
שיעור 3 |
דה וובינר - מודול 4 - סרטון 2 |
שיעור 4 |
דה וובינר - מודול 4 - סרטון 3 |
שיעור 5 |
דה וובינר - מודול 4 - סרטון 4 |
שיעור 6 |
דה וובינר - מודול 4 - סרטון 5 |
שיעור 7 |
דה וובינר - מודול 4 - סגירה |
מודול 5 - אפטר פארטי | + |
שיעור 1 |
דה וובינר - מודול 5 - פתיחה |
שיעור 2 |
דה וובינר - מודול 5 - סרטון 1 |
שיעור 3 |
דה וובינר - מודול 5 - סרטון 2 |
שיעור 4 |
דה וובינר - מודול 5 - סרטון 3 |
שיעור 5 |
דה וובינר - מודול 5 - סרטון 4 |
שיעור 6 |
דה וובינר - מודול 5 - סגירה |
היי, אודה להתייחסות.
תרומה לפרוייקט 'פנסי רחוב', נוער בסיכון:
מה לא טוב (שימושי) עבורו?
שהוא לא נמצא או מכיר משהו מתל אביב ולכן הוא מקבל ליווי אינטרנטי המשפקף לו מה מתנהג במרכז.
וכן ליווי אינטרנטי בנוגע לחינוך ילדיו ואין לו צורך לצאת מהבית.
מה יגרום לו לתרום יותר בקלות ?
1- מתנה של קורסים עם מאמן אישי המחזק את השליטה בכעסים שלי מול הילד.
2- ליווי אישי הכוללת מפגש פיזי / טלפוני לטובת הצלחה בחינוך ילדי התורם.
3- מפגש לארוחת בוקר/ערב במרכז ממעל ממש לטובת הכרות עם המרכז הכולל קורס המסביר את השיטה בו מצליח המרכז לרומם נוער בסיכון, איך מחזקים בפועל ממש את הסמכות ההורית בבית ואיך גורמים לילד רצון להצלחה אישית בכל תחומי החיים.
מה התמחור של הבונוסים ומהי הזמינות שלהם? מי נותן אותם בפועל?