עיקרון 2 – מחויבות ועקביות

נא להתחבר למערכת כדי לצפות בשיעור הזה.

7 מחשבות על “עיקרון 2 – מחויבות ועקביות”

  1. דני איתן

    בין מהות לסמנטיקה לגבי משמעות ה״עקביות״. לפי מה שלמדנו כאן, עקביות המוכר בחנות היא בכך שהוא לא מפיל את כל הפריטים על הלקוח בבת אחת אלא לפי סדר אחד אחרי השני, בזה אחר זה. מחוץ להקשר הספציפי כאן ״עקביות״ (consistency) בהקשר רחב יותר היא: השגת רמת ביצוע שאינה משתנה איכותית על פני זמן. כך שעקביות בהקשר הנלמד כאן קשורה יותר לרצף (Sequence) – או סדר ההצעה של פריטים לללקוח ולאו דוקא קשורה לחוסר תנודתיות ברמת ואיכות השירות לאורך זמן – שגם היא חשובה כמובן. לא מצאתי מילה מתאימה בעברית הקשורה לרצף של בזה אחר זה. אולי ״עקיבות״ כמו מספרים עוקבים.

    1. בוא נשים רגע בצד את הניסוח 🙂 אתה בהחלט צודק לגבי עקביות ברמת ביצוע, אך עקביות צריכה להיות בכל דבר בתהליך השיווק שלנו. עקביות במסרים, עקביות בעיצוב, עקביות בסגנון שפה, עקביות באיכות ובשירות וכו׳…

    1. אליה בוגר

      דוגמה מענף ההשקעה בנדלן: לבקש מהלקוח למלא שאלון מפורט מי הוא, כמה כסף הוא מתכנן להשקיע
      דוגמה מענף האופנה: למלא שאלון שמוכיח למה אתה ראוי לקנות תיק יוקרה.
      דוגמה מעולם הקורסים: להבהיר ללקוח שמצופה ממנו להשקיע שעה בכל יום בשביל להצליח בתכנית

  2. יעקב מאיר חנוך

    לישאול את הלקוח האם הוא באמת מעוניין לרכוש את הקורס.?
    ואם הוא רציני שיישם את מה שנאמר בקורס?
    איך "נוכל להיות בטוחים "שהלקוח יישם מה שנאמר בשביל שהוא ייצר הכנסה נוספת ?

כתיבת תגובה

גלילה למעלה