יוגב אירינה 21 ביולי 2018 ב 21:57 https://adwords.google.com/intl/iw_il/home/tools/keyword-planner/ התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון
דני איתן 22 ביולי 2018 ב 11:04 שיעור מועיל ביותר, הפידבקים השליליים באמזון ממש עוזרים למקד את הכאבים והדרישות של הלקוחות. תודה התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון
יוגב אירינה 22 ביולי 2018 ב 11:19 כאן שמתי לינק שדרקו אפשר גם לעשות חקר שוק התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון
רחלי חתוכה 18 בנובמבר 2018 ב 14:15 אהלן, ביצעתי סקר שוק ע"י מילות מפתח. האמת גיליתי שבאמת מדברים על קראוונים רק לטיולים. כאשר אני רציתי לפתוח את הראש של אנשים לכיוונים אחרים. מה כן גיליתי, זה שאנשים כמובן מחפשים זול, מנסים להבין אם יש להם יכולת לגרור את הקראוונים, איפה אפשר להחנות את הקראוונים. התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון
חנוך כץ 26 באוגוסט 2019 ב 20:35 מי?, כמה? ואיך? ומה גורם? מה אצל? טיפים ? בעיות ? גם בשיווק שותפים ברשת ? האם יש גם באמזון שיווק שותפים /רעינות / או טיפים ? התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון
אליה בוגר 27 באוגוסט 2019 ב 12:47 אתה יכול להכנס לפייסבוק לקבוצות של שיווק שותפים התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון
https://adwords.google.com/intl/iw_il/home/tools/keyword-planner/
מה השאלה אירינה?
שיעור מועיל ביותר, הפידבקים השליליים באמזון ממש עוזרים למקד את הכאבים והדרישות של הלקוחות.
תודה
בשמחה דני!
כאן שמתי לינק שדרקו אפשר גם לעשות חקר שוק
וואווו פצצה של שיעור!!!!!!!!!!
מצוין!
זאת רק ההתחלה 😉
אהלן, ביצעתי סקר שוק ע"י מילות מפתח.
האמת גיליתי שבאמת מדברים על קראוונים רק לטיולים. כאשר אני רציתי לפתוח את הראש של אנשים לכיוונים אחרים. מה כן גיליתי, זה שאנשים כמובן מחפשים זול, מנסים להבין אם יש להם יכולת לגרור את הקראוונים, איפה אפשר להחנות את הקראוונים.
מצוין!
מי?, כמה? ואיך? ומה גורם? מה אצל? טיפים ? בעיות ?
גם בשיווק שותפים ברשת ?
האם יש גם באמזון שיווק שותפים /רעינות / או טיפים ?
אתה יכול להכנס לפייסבוק לקבוצות של שיווק שותפים