שאלות תשובות – מודול 2

נא להתחבר למערכת כדי לצפות בשיעור הזה.

21 מחשבות על “שאלות תשובות – מודול 2”

  1. אייל מוסטקי

    עקרונות ההשפעה בשלבים השונים של המפשך:

    Know
    1. מקד את הלקוח האידיאלי שלך:
    2. גלה את הבעיה הגדולה שלו/את התשוקה הגדולה שלו
    עקרונות צ׳אלדיני: הדדיות

    Like
    3. הזדהות
    עקרונות צ׳אלדיני: חיבה

    Trust
    4. מה הפיתרון שאתה מציע? מה עזר לך להתגבר על הבעיה?
    5. מה התוצאות שהשגת?
    6. תן להם ערך אמיתי! תלמד אותם מה עזר לך
    7. תראה להם תועלות ברורות מהשימוש במוצר שלך
    8. הוכחה חברתית.
    עקרונות צ׳אלדיני: מחויבות ועקביות + הוכחה חברתית + סמכותֿ

    Buy
    9. הצעת אסקובר
    10. למה לקנות עכשיו?
    11. תן ארחיות ותגיד מה לעשות עכשיו
    עקרונות צ׳אלדיני: סקרסיטי

  2. עדי יחזקאל

    חשיפה ראשונית know
    מיקוד לקוח אידיאלי
    גילוי תשוקה בעיה
    הזדהות
    פתרון מוצע
    התגברות הבעיה
    תועלות ברורות
    הוכחה חברתית.
    יצירת חיבור like
    מיקוד לקוח אידיאלי
    גילוי תשוקה בעיה
    הזדהות
    פיתרון מוצע
    התגברות על הבעיה
    תועלות ברורות
    תוצאות שהשגת
    ערך אמיתי
    הוכחה חברתית
    הצעת אסקובר
    למה לקנות עכשיו
    בניית אמון trust
    לקוח אידיאלי
    גילוי תשוקה בעיה
    הזדהות
    פתרון מוצע
    התגברות הבעיה
    תוצאות שהשגת
    תועלות ברורות
    ערך אמיתי
    הוכחה חברתית
    הצעת אסקובר
    למה לקנות דווקא ממני
    אחריות ומה לעשןת
    רכישה buy
    מיקוד לקוח אידיאלי
    גילוי תשוקה בעיה
    הזדהות
    פתרון מוצע
    תוצאות שהשגת
    ערך אמיתי
    תועלות ברורות
    למה לקנות דווקא ממני
    אחריות ומה לעשות.
    אציין כי הלקוח המרוצה בסוף הקנייה ובתחתית המשפך גורם גם לחשיפה הראשונית שגורמת ליצירת חיבור מידיית כי שמעתי מחברה טובה שאני סומכת עליה וכך זה גורם גם לבניית האמון כי חברה שלי ניסתה קנתה קראה ראתה המליצה וכיוב ואז המכירה היא מידיית בלי הרבה מלל בכלל. רוצה לומר המשף הינו כמעגל קסמים שלב משפיע על שלב וחוזר חלילה.. כך שלעניות דעתי מרבית השלבים הפסיכולגים אם לא כולם מופיעים בכל חלק של המשפך בצורה גלויה או נסתרת יותר ועקיפה.
    6 עקרונות שלדיני שלדיני
    הדדיות
    חשיפה ראשונית
    יצירת חיבור
    בניית אמון
    רכישה
    מחויבות ועקביות
    יצירת חיבור
    בניית אמון
    רכישה
    הוכחה חברתית
    יצירת חיבור
    בניית אמון
    רכישה
    לקוח מרוצה
    סמכות
    חשיפה ראשונית
    יצירת חיבור
    בניית אמון
    רכישה
    חיבה
    יצירת חיבור
    בניית אמון
    רכישה
    סקרסיטי
    יצירת חיבור
    בניית אמון
    רכישה

    1. היי אירינה.

      כדי שהתהליך שלך יהיה אפקטיבי, בואי נעשה דבר כזה.
      כשאת כותבת תגובה כלשהי תוודאי ש:

      1. זה יהיה ברור לצד השני (זאת אומרת למי שיקרא את מה שכתבת).
      2. תשאלי שאלה ברורה. אם תכתבי כאן שאלה ברורה תוכלי לקבל תשובה ברורה ולהתקדם. אחרת יוצאת כאן ברברת שלא מועילה לך.

  3. לאורה אפשטיין

    היי חברה, שולחת לכם גם במייל כי עבדתי עם צבעים וראים הרבה יותר טוב.
    משימת לאורה – לאורה אפשטיין
    6 העקרונות לפי רוברט צ׳אלדיני
    1 הדדיות:
    2 מחוייבות ועקביות:
    3 הוכחה חברתית:
    4 סמכות
    5 חיבה
    6 סקרסיטי

    *תפקיד המשפך הו לקחת מספר גדול של אנשים, לסנן מי שלא מעוניין במוצר או שירות שלנו ולהשאיר את אלה שכן.
    זיהוי של 6 העקרונות לפי רוברט צ׳אלדיני במשפך

    במשפך ישנם 4 שלבים:
    1- Know חשיפה ראשונית: מכירים אותי- עיקרון הדדיות
    2- Like יצירת חיבור: מחבבים אותי- עיקרונות הדדיות,חיבה וסמכות
    3- Trust בניית אמון: סומכים עליי- עיקרונות סמכות, מחוייבות ועיקביות (חייב להיות אמין ואנושי)
    והוכחה חברתית
    4- Buy רכישה: קונים ממני. השלב מתחלק לשניים: חלק א': אני מוכרת את הרעיון ואת התועלות- אשתמש בכל
    העיקרונות : הדדיות, מחוייבות ועיקביות, הוכחה חברתית,סמכות וחיבה
    חלק ב' הוא למה לקנות דווקא ממני ועכשיו: אפעיל את עיקרון סקרסיטי (מוגבלות ומחזור)
    כל שלב חייב להימכר ולהחתבר לשלב הבא, סוג של מעגל סגור או לופ שלא נגמר החל מלמה להקליק במודעה, להשאיר פרטים בדף נחיתה, שיפתח את המתנה ואפילו אחרי המכירה צריך למכור להם למה להשתמש במוצר.

    11 הלשבים הפסיכולוגיים במשפך

    1.מקד את הלקוח האידיאלי שלך: מי יקנה ממני ולמה
    Know Like

    2.גלה את הבעיה הגדולה שלו/את התשוקה הגדולה שלו:תסמוך עליי, אני יודעת מה אתה עובר ומה כואב לך
    Know Like Trust

    3. הזדהות – האם אתה יודע על מה אתה מדבר? האם התגברת על אותה בעיה שיש ללקוח שלך בעצמך?: מכירה לוגית +רגשית. הכי קל להתחבר למי שכבר התגבר על זה. צריך להופיע לאורך כל הפאנל. זה הבסיס של הסיפור האישי.
    Know Like Trust

    4. מה הפיתרון שאתה מציע? מה עזר לך להתגבר על הבעיה?:סיפור אישי. ככה אני התגברתי.אני מספרת את הסיפור שלי כדי שיכירו אותי, יחבבו אותי ,התחברו עליי, יסמכו עליי ויקנו ממני. כאן מתחילה המכירה (הצעה)

    Know Like Trust Buy

    5. מה התוצאות שהשגת?: הסיפור שלי או Case study
    Know Like Trust Buy

    6. תן להם ערך אמיתי! תלמד אותם מה עזר לך: הערך שאני נותנת גורם להם להכיר אותי ולסמוך עליי
    Know Like Trust Buy

    7. תראה להם תועלות ברורות מהשימוש במוצר שלך: מהצד שלי, מה אני מוכרת באמת?
    מהצד של הלקוח,מה יוצא לי מזה?- לספר מה קרה ומה יקרה לך בעקבות השימוש במוצר שלי.
    Trust Buy
    8. הוכחה חברתית. טוב שאתה מספר כמה אתה תותח, אבל הרבה יותר טוב כשמישהו אחר מספר את זה
    חייב להיות לאורך כל התהליך ולחזק אותו בכל שלב. עדויות,סיפורים מוכרים. תוצאות של הלקוחות שלי.
    Trust
    9. הצעת אסקובר.
    Trust Buy
    10. למה לקנות עכשיו? לתת סיבה מספיק טובה- עיקרון הסקרסיטי
    Buy + מכירה כפולה Know Like

    11. תן ארחיות ותגיד מה לעשות עכשיו: כל הסיכונים עליית סמוך עליי. סוגי אחריות.
    לומר מה לעשות קליק אחרי קליק, מה יקרה אחרי התשלום ואיך הקורס נראה מבפנים.
    Know Like Trust Buy

    לאחר המכירה צריך לחזק את המכירה ולהשקיע בחווית הלקוח. צריך למכור להם איך ולמה להשתמש במוצר.
    אנחנו רוצים אנשים מרוצים וסיפורי הצלחה.

  4. ענת דהרי

    11 שלבים פסיכולוגיים:
    KNOW-מיקוד לקוח+גילוי הבעיה הגדולה/תשוקה
    LIKE-גילוי הבעיה הגדולה/תשוקה + הזדהות+ הפיתרון +
    TRUST-תוצאות + ערך + תועלות+ הוכחה חברתית + אחריות
    BUY- הצעת אסקובר + למה לקנות עכשיו
    6 עקרונות השפעה:
    KNOW-הדדיות
    LIKE-הדדיות, חיבה
    TRUST-מחויבות ועקביות, סמכות, הוכחה חברתית
    BUY-סקרסיטי

  5. עדי יחזקאל

    היי זו תשובה למשימת בונוס של מודול 2
    מה לא ברור
    לקחתי את חלקי המשפך כל חלק בנפרד וציינתי מתחתיו אילו מתוך השלבים הפסיכולוגיים מופיעים בו.
    כנל לגבי עקרונות ששלדיני
    תסביר את עצמך אתה לא ברור

  6. עדי יחזקאל

    כל המושגים מגיעים מהשקף שחיים הציג לנו על 11 השלבים הפסיכולוגים
    רציתי לומר סהכ כי המשפך על חלקיו מכיל כמעט בכל חלק את אוץום שלבים פסיכולוגים כי כל חלק במשפך משפיע על השני כך שלקוח מרוצה לאחר קנייה ישפיע כמובן על החשיפה הראשונית בחלק של המשפך.
    ובדומה גם עקרונות שלדיני
    כך שהמשפך על חלקיו מהווה מעין תרשים זרימה מתמשך שלא נגמר.

  7. דויד בר חיים

    בעזהי"ת

    כ"ז באב תשע"ח

    2018-08-08 למניין האומות

     

    11 עקרונות המכירה ושיוכם בתהליך המשפך

    דוד בר-חיים

     

    מקד לקוח אידיאלי – חשיפה ראשונית – KNOW
    גלה בעיה/תשוקה – יצירת חיבור –LIKE
    הזדהות – יודע על מה אתה מדבר? האם התגברת בעצמך? – למה דוקא ממני? – BUY
    מה הפתרון המוצע? מה עזר לך? – חשיפה ראשונית – KNOW
    תוצאות? – מכירת הרעיון – BUY
    תן ערך אמיתי. ללמד מה ואיך עזר? – יצירת חיבור – LIKE
    תועלות ברורות – מכירת הרעיון – BUY
    הוכחות חברתיות – בניית אמון – TRUST
    הצעת אסקובר – למה דוקא ממני? – BUY
    למה לקנות עכשיו – למה דוקא ממני? – BUY
    אחראיות. אמור מה לעשות עכשיו – למה דוקא ממני? – BUY – לקוח מרוצה

     

    ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

     

    6 עקרונות ההשפעה של שלדיני ושיוכם בתהליך המשפך

     

    Robert Cialdini’s – 6 Principles

     

    הדדיות – תן ללא ציפיית תמורה – יצירת חיבור ––LIKE .
    מחוייבות – של המוכר: הבטחתם? חייבים לספק – בניית אמון –– TRUST.

    ליצור מחוייבות ועקביות – של הלקוח.

    למשל: וובינר – האדם מחוייב לצפות, לעשות… – יצירת חיבור ––LIKE .

    לגרום ללקוח לומר 'כן' – 3 פעמים – יצירת חיבור ––LIKE .
    מחוייבות ועקביות – צעדים קטנים ומדוייקים המובילים לרכישה – בניית אמון ––TRUST.
    לא באחת – בניית אמון –– TRUST.

    הוכחה חברתית – עדר. חברים = אמיתי – בניית אמון –– TRUST.
    סמכות – הרגל מילדות לשמוע למומחה– בניית אמון –– TRUST.
    חיבה – נעים להיות/לרכוש במקום –– Authenticity.

    להביע ענין אמיתי– יצירת חיבור ––LIKE .

    Scarcity נדירות – אנשים לא החלטיים.

    עזור לאנשים להחליט עכשיו –– BUY – למה דוקא ממני?

כתיבת תגובה

גלילה למעלה