עיסוק חלומי – 4 – קייס סטאדי של ירדן

נא להתחבר למערכת כדי לצפות בשיעור הזה.

11 מחשבות על “עיסוק חלומי – 4 – קייס סטאדי של ירדן”

  1. אני מאוד מתקשה לצמצם את 9 הדברים האלה, יש ביניהם שמאוד דומים אז אני מקווה שזו תשובה טובה:

    * אופטימיזציה של קוד כדי שירוץ בהתאם למגבלות של מהירות/זכרון
    * אופטימיזציה של תהליך הפיתוח בעבודה שיהיה אפקטיבי יותר
    * יצירת ממשקי משתמש או התאמה ושיפור של ממשקים קיימים לאתר
    * משחק לשם הנאה
    * ביצוע עבודה עצמאית עם פיקוח מינימלי
    * תכנות פונציונליות (לוגיקת משחק) במשחק
    * בניית אב-טיפוס לרעיונות למשחקים עתידיים
    * עיצוב המשחק על הנייר/בתוכנת כתיבה או ציור: סיפור, משחקיות, ייחודיות
    * יצירת גרפיקה למשחק

  2. לתת עבודה באימון ולא לחפף, ללמוד ולהשתפר כל הזמן
    לפתח משמעת עצמית גבוהה ולדייק בתרגילים
    להוות דוגמא ולעזור לחברים חדשים/ מתקשים בקבוצה
    להכניס אנרגיות ולהעלות מוטיבציה ברגעים קשים כשמפסידים
    מוסר עבודה גבוה – הייתי הולך לאימון שעה וחצי ואחרי זה נפגשים לעוד 2-3 שעות במגרש ליד הבית
    לעזור לעשות סדר במחסן – יש לי ראש מסודר אז היה לי קל לעזור למנהל המחסן
    לפתח את המפקדים והמפקדות שהיו תחתיי
    להוות דוגמא לחיילים ולמפקדים שלי – מבחינת התנהגות, כושר, מקצועיות, אכפתיות
    להיות אוזן קשבת למפקדות שלי – לאפשר להן לפרוק תסכול ולשתף בחוויות עם החיילות
    אחד הדברים שהכי אהבתי כקצין – אין אף פעם אפשרות להגיע לכל החיילים, אבל דרך הפיתוח של המפקדים (בעיקר הבנות) לפעמים הייתי יכול ממש לראות את השינוי שקורה בחיילים בצוותים
    לעדכן ולפשט נהלי עבודה
    לתת השראה לתלמידים
    לקשר את הדברים שעוסקים בהם לחיים שלהם, לספר סיפורים, לשתף חוויות
    להוות דוגמא אישית לתלמידים ולמורים – בלבוש, בהתנהגות, בדיבור, בכל דבר כמעט…
    לתכנן דברים לשכבה ולבנות פורמטים, סדפים וכדו'
    ללמוד את המשחק
    לצפות בסרטונים ולקרוא מדריכים
    לתרגל כל יום בבית – אני גם ככה מזמזם לעצמי ושר כל היום, אז זה היה קל וכיף.

     

    בגדול אני יכול לסכם את הכל ככה:

    אני אוהב לסדר ולארגן דברים – אני יכול להיתקע שעות על אקסלים וכאלה. מלא חברים לקחו ממני אקסל של איך לארגן את כל הדברים לקראת החתונה לדוגמא. בבית הספר בניתי לוז שנתי וקבצי תכנון שאף אחד לא עבד איתם לפני זה (לא ברור איך, בבי"ס כזה גדול)
    אני אוהב לעבוד עם אנשים ולקדם אותם – זה התחיל בלעזור לחברים ביסודי או בחוגים, המשיך בלעבוד עם המפקדים שלי כקצין ועכשיו בלפתח את התלמידים שלי כמחנך. השיעורים שאני הכי אוהב אלו שיעורים שאני מדבר איתם על דברים שקורים בחיים ואיך להתמודד, כשיש רגעים כאלה של שקט ואתה מרגיש שהם איתך וסופגים פנימה את הקסם שמסתובב באויר 🙂
    יש לי סטנדרטים גבוהים ואני אוהב ללמוד ולהשתפר כל הזמן – לפעמים אני לומד הרבה יותר ממה שאני מיישם, שזאת בעיה בפני עצמה… מה גם שאני פרפקציוניסט, שזה להוסיף חטא על פשע במקרה שלי חח (לא מיישם מספיק וכשאני כן מיישם אני נתקע על דברים יותר מדי…)

     

    משהו אחד שחזר על עצמו פה, אבל לא סימנתי אותו הוא העניין של מערכות יחסים. אני די טוב בלפתח מערכות יחסים בצורה טבעית וזה חזר על עצמו כמעט בכל התחומים שעסקתי בהם, אבל לא סימנתי את זה כי אני אדם שאוהב שקט. לפעמים אני פשוט רוצה שיעזבו אותי בשקט ולא לשאת את הנטל הזה של לחבר בין אנשים ולפתור להם בעיות כל הזמן. מצד שני, כשאני לא אחראי על אנשים ואין לי למי לפתור בעיות, אני מרגיש מיותר…

      1. עדיין מחפש את האיזון…
        מנסה כל מיני דברים
        לסנן כמה שיותר דברים מעצבנים ולהתרכז בעבודה עם אנשים נטו (התלמידים במקרה הזה)
        לבנות לעצמי איים של שקט ביום ובשבוע – טקס בוקר, טקס ערב, שעה וחצי-שעתיים בשישי של סיכום שבוע מפנק.
        ביום האידיאלי השאיפה היא שיהיה גם משהו כיפי ומטעין באמצע היום, בין העבודה למשפחה. זה לא קורה כרגע.
        בתקופות קשוחות, לפעמים בערב אני פשוט שוקע במחשב לאיזה שעה-שעתיים ומנתק את עצמי לגמרי מהכל. לפעמים זה טוב, לפעמים פחות (כי זה מעצבן את אשתי חח)

  3. 5 הדברים הגדולים בקיצור

    אני אוהב לתכנן, לסדר ולארגן דברים
    אני אוהב לעבוד עם אנשים, לתת להם השראה ולקדם אותם
    יש לי סטנדרטים גבוהים ואני אוהב ללמוד ולהשתפר כל הזמן
    אני אוהב לרגש ולגעת באנשים
    אני טוב בלספר סיפורים ולפרק דברים מורכבים ולהעביר אותם בצורה פשוטה

כתיבת תגובה

גלילה למעלה