חייבת להודות, שאחרי שרשמתי את האווטר שלי במודול הקודם, הרגשתי כל כך לא שלמה איתו, כי מבחינתי יש כמה וכמה לקוחות שהם האידיאליים שהדבר היחיד שמקשר בניהם זה התכונות שלהם והתפקיד הארגוני: מנהלים זוטרים.
אבל עכשיו אחרי החידוד המדהים הזה – אני מבינה שאם לא הייתי מעלה בדמיוני את הלקוח הזה, לא הייתי בחיים מצליחה לחדד את ה usp!
בונים שני משפכים שונים,
משפך ראשון זה הרבה עבודה לקהל אחד,
המשפך השני זה רק כמה שינויים קטנים,
אז תחליטי עכשיו מי את רוצה לבנות עבורו קודם את המשפך הראשון
חייבת להודות, שאחרי שרשמתי את האווטר שלי במודול הקודם, הרגשתי כל כך לא שלמה איתו, כי מבחינתי יש כמה וכמה לקוחות שהם האידיאליים שהדבר היחיד שמקשר בניהם זה התכונות שלהם והתפקיד הארגוני: מנהלים זוטרים.
אבל עכשיו אחרי החידוד המדהים הזה – אני מבינה שאם לא הייתי מעלה בדמיוני את הלקוח הזה, לא הייתי בחיים מצליחה לחדד את ה usp!
תודה רבה!
מצוין! 🙂
תודה. היה מרתק. עוברת לבא. NEXT
כל כך פשוט לנסות לפרק את האוואטר ,
להקשיב טוב , להוציא את התכלס שנוגע בבפנים של הלקוח.
עד קבלת המשפט המנצח שיתאים לו
ואז להרחיב עם הסבר שיקלע בול לצרכים שלו
ויביא אותו לרצות לקנות ממני.
מדהים
לגמרי, ככה זה עובד.
רק צריך להקשיב לאווטאר, הוא יגיד לך בדיוק מה שהוא צריך ורוצה
מדהים !!ואיך בונים משפט כזה אם אני פונה לשני קהלי יעד שונים
בונים שני משפכים שונים,
משפך ראשון זה הרבה עבודה לקהל אחד,
המשפך השני זה רק כמה שינויים קטנים,
אז תחליטי עכשיו מי את רוצה לבנות עבורו קודם את המשפך הראשון