בניית USP מורחב בלייב – מקרה 1

נא להתחבר למערכת כדי לצפות בשיעור הזה.

7 מחשבות על “בניית USP מורחב בלייב – מקרה 1”

  1. תהילה לוין

    חייבת להודות, שאחרי שרשמתי את האווטר שלי במודול הקודם, הרגשתי כל כך לא שלמה איתו, כי מבחינתי יש כמה וכמה לקוחות שהם האידיאליים שהדבר היחיד שמקשר בניהם זה התכונות שלהם והתפקיד הארגוני: מנהלים זוטרים.

    אבל עכשיו אחרי החידוד המדהים הזה – אני מבינה שאם לא הייתי מעלה בדמיוני את הלקוח הזה, לא הייתי בחיים מצליחה לחדד את ה usp!

    תודה רבה!

  2. פרידמן ענת

    כל כך פשוט לנסות לפרק את האוואטר ,

    להקשיב טוב , להוציא את התכלס שנוגע בבפנים של הלקוח.

    עד קבלת המשפט המנצח שיתאים לו

    ואז להרחיב עם הסבר שיקלע בול לצרכים שלו

    ויביא אותו לרצות לקנות ממני.

    מדהים

כתיבת תגובה

גלילה למעלה