מכירים דף נחיתה ודף תודה מקרוב

נא להתחבר למערכת כדי לצפות בשיעור הזה.

14 מחשבות על “מכירים דף נחיתה ודף תודה מקרוב”

    1. יוסי בן צבי

      היי תהילה, שמנו את הדף המדובר להורדה בשיעור המסכם של המודול, אבל את צודקת – ארט אכן מזכיר בסרטון שיש את המסמך גם מתחת לסרטון הזה, אז הוספנו:
      https://club-old.easy2success.co.il/module-6/%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%93%D7%A3-%D7%A0%D7%97%D7%99%D7%AA%D7%94-%D7%95%D7%93%D7%A3-%D7%AA%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%91/

      תודה על הערנות 🙂
      המשך עשייה פורייה!

    1. זה תלוי בסגנון שפה שאת בוחרת. חשוב שתשמרי על הסגנון הזה לאורך כל הדרך.
      זאת צריכה להיות הזהות של המותג שלך.
      כמובן שהסגנון הזה צריך להיות תואם לאווטר שלך.

      אני אישית לא אוהב שפה רשמית כמו ״לקוח יקר״, זה מאוד מרחיק ומקרר.
      המטרה שלנו הפוכה, אנחנו רוצים לקרב ולחמם את היחסים בינינו ללקוח.

      בדף תודה רצוי להוכיר את הלקוח על הצד שהוא עשה ולהזכיר את התועלות של מה שהוא עומד לקבל.
      בנוסף כדאי לומר שישמור את כתובת המייל במועדפים כדי שמיילים חשובים יגיעו לתיבה הראשית שלו ולא יפספס אותם.

כתיבת תגובה

גלילה למעלה