מגדירים / משחיזים את הלקוח האידאלי כדי שנוכל ״להכנס לנשמה שלו״ ולהרגיש את הכאבים, הנאות ואת היום יום שלו
זמן מוגבל: 0
תקציר המבחן
0 מתוך 2 שאלות הושלמו
שאלות:
מידע
כבר השלמת את המבחן בעבר. לכן אינך יכול להתחיל אותו שוב.
המבחן נטען…
עליך להתחבר או להירשם כדי להתחיל את המבחן.
אתה חייב להשלים קודם את הבאים:
תוצאות
מבחןהושלם. התוצאות נרשמות.
תוצאות
0 מתוך 2 שאלות נענו נכון
הזמן שלך:
זמן חלף
השגת 0 מתוך 0 נקודה(ות), (0)
נקודה(ות) שקיבלת: 0 מתוך 0, (0) 0 שאלות פתוחות בהמתנה (נקודה(ות) אפשרית(יות): 0)
קטגוריות
כללי0%
1
2
הנוכחי
ביקורת
נענו
נכון
לא נכון
שאלה 1 מתוך 2
1. שאלה
האם הגדרת / השחזת את הלקוח האידיאלי שלך כאשר את/אתה הלקוח האידאלי בעצמך?
נא לסמן אמת *רק* אחרי שבאמת ביצעת את המשימה
נכון
לא נכון
רמז
אנחנו מבינים שיכול להיות לך עשרות אווטרים שונים ללקוחות שונים – לצורך התרגיל, נא לבחור את הלקוח האידיאלי, האידיאלי שלך 🙂 כך תוכלו לצבור ניסיון, לנצל את המסגרת של הקורס כדי להפיק ממנו את המקסימום, ואחרי שהבנת את הרעיון, לשכפל את התהליך הזה שוב ושוב על כל אחד מהלקוחות האידיאליים שלך.
שאלה 2 מתוך 2
2. שאלה
האם הגדרת / השחזת את הלקוח האידיאלי האמיתי שלך?
נא לסמן אמת *רק* אחרי שבאמת ביצעת את המשימה
נכון
לא נכון
רמז
אנחנו מבינים שיכול להיות לך עשרות אווטרים שונים ללקוחות שונים – לצורך התרגיל, נא לבחור את הלקוח האידיאלי, האידיאלי שלך 🙂 כך תוכלו לצבור ניסיון, לנצל את המסגרת של הקורס כדי להפיק ממנו את המקסימום, ואחרי שהבנת את הרעיון, לשפכל את התהליך הזה שוב ושוב על כל אחד מהלקוחות האידיאליים שלך.