הצטרפו היום וקבלו גישה לנוסחה הפרטית שלנו ליצירת וובינרים שמייצרים מבול של לקוחות, הארוזה בקורס מעשי צעד אחר צעד
היי,
כאן ארטיום וחיים.
לפני שלוש שנים אף אחד בעולם השיווק הדיגיטלי בארץ לא הכיר אותנו. צצנו משום מקום וגרמנו למהפכה אמיתית בשיווק הדיגיטלי הישראלי. זאת לא הגזמה ואולי זה יכול להישמע יומרני, אבל אחרינו עולם השיווק הדיגיטלי בישראל כבר לא אותו הדבר.
אם שמעת על הסיפור של רוג׳ר באניסטר על המייל ב 4 דקות, אז הסיפור שלנו מאוד דומה לשלו. עד 1954 כולם חשבו שלרוץ מייל בפחות מ 4 דקות, זאת משימה בלתי אפשרית לבן אדם, עד שהגיע רוג׳ר ושבר את המחסום הזה.
עד אותו רגע אף אחד בהיסטוריה של המין האנושי לא הצליח לרוץ מייל בפחות מ 4 דקות, אך לאחר שנה אחת בלבד אחרי ההישג של רוג׳ר 37 רצים נוספים הצליחו לרוץ מייל בפחות מ 4 דקות. ובשנה לאחר מיכן עוד 300 רצים נוספים…
עד שנת 2016 בישראל אף אחד לא הצליח לעבור את מחסום ה-2 מיליון שקלים בקמפיין בסוג ״השקת מוצר דיגיטלי״, עד שהגיעו שני אלמוניים (חיים וארטיום - כן, זה אנחנו) ויצרו קמפיין ״השקת מוצר דיגיטלי״ שהגיע למחזור מכירות של 4.3 מיליון שקלים בפחות מ-3 שבועות בלבד!
אחד הכלים המרכזיים למכירה המונית בהשקה, היה וובינר. (וובינר אחד, שנוצר בדיוק לפי התבנית אותה אנחנו מלמדים בקורס, יצר הכנסה של מעל 800 אלף ₪, בשעתיים בלבד)
אם לא היינו משתמשים בוובירנים לפי התבנית הספציפית הזו, כנראה שלא היינו מצליחים להגיע לסכומים כאלה.
פחות משנה לאחר ההישג הזה הגיע משווק דיגיטלי ישראלי נוסף ושבר את המחסום הזה. כל התעשיה של השיווק הדיגיטלי בישראל עלתה כמה רמות במהלך אותה שנה.
רווחים שנראו דמיוניים למקצועני השיווק הדיגיטלי בארץ פתאום הפכו למציאותיים. היום, לאחר 3 שנים בלבד התעשיה הזאת לא דומה בשום פרמטר למה שהיא הייתה ב-2016.
היא הפכה מתעשיה שמגלגלת כמה מיליונים לתעשיה שמגלגלת מאות מיליונים. ואנחנו?
עדיין מחזיקים בשיא שאף אחד לא הצליח לשבור ורבים ניסו 🙂
עידן דנש // יועץ עסקי
מעל 52,000 אנשים ברשימת התפוצה בתחום הדיאטות
מעל 9101 לקוחות משלמים
בעל השקה הכי גדולה אי פעם בישראל בתחום הדיאטות
ממייסדי בית ספר הגדול ביותר ללימודי אמזון בישראל
מעל 2500 תלמידים
מחזור מכירות של 10,000,000 (מיליון) ₪ בשנת 2016
הם יודעים לקחת דברים, לפשט אותם, להביא אותם במתודות, ואז נורא נורא נורא קל לקחת וליישם את זה בעסק. אני ישבתי בסדנה והרגשתי שהמוח שלי עף באוויר על רעיונות ואיך לעשות דברים אוטומטיים, ואיך לדייק יותר דברים. הם יודעים לשאול שאלות שמאוד מאוד מכוונות, אפילו על דברים שידעתי אותם, אבל הם ידעו לדייק לי אותם. אני בטוחה שהדבר הזה יכפיל לי את העסק או יביא מינימום של גדילה של בין 20 ל-30 אחוזים״
הם שיתפו מכל הלב, חומר מטורף, כמויות של חומר באופן מאוד מסודר, עשו לנו סדר של הכל
הם שברו כל סטיגמה אפשרית וכל תקרת זכוכית אפשרית, ולהיכנס לראש שלהם ולהבין מה הם עשו, זה אחד הדברים שהרבה זמן אני רוצה... ... קיבלתי ממש את כל הסיסטם, את כל התהליך שאני צריכה להבין, איך אני רוצה להעביר את העסק/מוצר/קמפיין... כדי שיהיו שם מכירות״
קודם כל, עצם החוויה שחיים וארטיום סוף סוף עושים סדנה ומשתפים מהמוחות הגאוניים שלהם זה כבר...
לחשוב רחב, לעשות דיוק, לבנות את האסטרטגיה הנכונה מאחורי הקלעים של העסק לפני שיוצאים מה שנקרא ״לקרב״, לראות את העסק מ״בחוץ״, ליישם, להתמיד ותמי להיות בשליטה״
הנה קצת מהדברים שאנחנו הולכים ללמד אותך במסע הזה:
נראה לך:
מה הקשר בין הלקוח שלך לבין מחבל מסוכן?
האמת שאין קשר (אנחנו מקווים 🙂 אבל…
המון בעלי עסקים עסוקים בשאלה ״איך״ איך אני מביא לקוחות לעסק? איך אני מוכר להם יותר? איך אני מוצא אותם? איך ואיך, ואיך… וזאת שאלה טובה בתזמון לא טוב.
ניקח לדוגמא סוכני שב״כ, מה יותר חשוב להם, שיהיה נשק הכי חדיש שיאפשר להוריד מחבל מקילומטר? או… להבין איפה המחבל יהיה בכל רגע נתון? מה הצעד הבא שלו? בזה הם משקיעים את מירב המשאבים ומאמצים.
אם הם ידעו איפה המחבל בדיוק מתכנן להיות ויחכו לו שם האם משנה איזה נשק יהיה להם?
אז נכון, אין קשר בין הלקוחות שלך למחבלים, אבל אפשר לסגל את החשיבה של השב״כ. אם הייתה לך אפשרות להיכנס לראשים של הלקוחות שלך ולהבין על מה הם חושבים, איך זה היה משדרג את המכירות שלך?
אם היתה לך דרך לדעת מה בדיוק הלקוחות שלך רוצים, אז היה לך ברור מה בדיוק לומר להם ומה בדיוק להראות להם כדי שהשיווק שלך יחדור אל תוך ליבם כמו החץ של קופידון.
זה בדיוק מה שאנחנו עושים לפני כל וובינר. אנחנו משקיעים את מירב המאמץ כדי להבין מי בדיוק הלקוח ומה בדיוק הוא רוצה ובזכות זה המשפכים שלנו מאוד מדויקים.
בתכנית ההכשרה נראה לך בדיוק איך אנחנו נכנסים לראשים של הלקוחות כדי להבין מה בדיוק הם רוצים לשמוע או לראות כדי לקנות את המוצר שלנו.
הנה הסילבוס של קורס:
תלמדו את עקרונות הבסיס למצגת מהפנטת ונבין מהן הטעויות הקריטיות שיכולות להרוס את המכירה.
תקבלו נוסחא מנצחת שבנויה מצעדים ברורים שלא משאירים מקום לניחושים לבנייית מצגת שתגרום לצופים בוובינר להתלהב מהמוצר שלכם.
תלמדו איך מנהלים סשן של שאלות ותשובות באופן שמקדם מכירה ומבעיר להבה פנימית אצל הלקוחות שלכם שתשאיר אותם בסטרס אם הם לא יקנו את המוצר שלכם.
תבינו מי הולך לקנות בוובינר שלכם ע״י מספר שאלות שידייקו את הלקוח האידיאלי שלכם.
מה הכאבים שהוובינר שלכם הולך לפתור.
תמצאו את התועלות המדויקות שהלקוחות שלכם מחפשים.
תנסחו את משפט המחץ שאף מתעניין לא יוכל לעמוד בפניו.
תבנו הצעה שאי אפשר (או לפחות לא חכם) לסרב לה.
תקבלו נוסחא לבונוסים שסוגרים הרמטית את המכירה בשבילכם.
איך מתמחרים נכון את המוצר שלכם כך שהוא יראה נו בריינר ללקוחות.
נתכנן את המשפך שלכם שיביא לכם נוכחים רותחים בוובינר.
תגלו שני סוגי משפכים שונים שעובדים הכי טוב כשמדובר בוובינר.
תקבלו תבנית לדף נחיתה שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו.
נלמד מה צריך להיות השלב הראשון אחרי ההרשמה שכבר מהרגע הראשון ידליק את האנשים להגיע לשידור.
תלמדו מה זה בישול על אש קטנה ומה שולחים בסדרות המיילים שלנו כדי לגרום לכמה שיותר אנשים להגיע לשידור.
תקבלו את הנשק הסודי שהרוב המוחלט של המשווקים לא מכירים.
תקבלו את הנוסחא הסודית שלנו למבנה שידור וובינר.
נלמד מה עושים בתחילת השידור כדי לכבוש את הקהל מהרגע הראשון.
תקבלו טיפים ליצירה, שמירת מעורבות, עניין והתלהבות לאורך כל השידור.
נלמד על תרגיל טונציות מיוחד שיעלה אנרגיות לצופים.
איך משתמשים נכון בכלי הכי עוצמתי ליצירת סקרנות לאורך כל הוובינר.
מסתיים השידור - מה עושים?
ניתן לכם מפת דרכים למקסום המכירות לאחר הוובינר.
נדייק את כל התהליך עד סגירת הרכישה.
תקבלו בוסטרים שגורמים לכל המתלבטים להחליט שהמוצר שלכם הוא ההחלטה הכי טובה בשבילם.
בניית קמפיין סקרסיטי נכון.
״התחברתי מאוד לאנשים . -הרגשתי שהם מדברים מהלב, הם מדברים באותנטיות, מדברים תכלס!
ראיתי המון המלצות, לקוחות שלמדו אצלם - מאוד מאוד מצליחים, ואנחנו מכירים אותם וחיים וארטיום הם המנטורים שלהם.
...ההדרכות שלהם מאוד ישימות, מאוד פשוטות, מאוד ברורות״
״הקורס מאוד שיטתי, מתודולוגי, וברגע שהבנתי שיש פה שיטה וצעדים, זה תפס אותי!
מה שאני מאוד אוהבת בקורס הזה, זה התכלסיות, בלי התברברויות, ישר ולעניין - משימות שמלאצות אותך להיכנס פנימה ולעשות צעדים, לעשות פעולות.
...לקחתי רעיון ששכב לי במגירה והתחלתי ליישם!״
״הם פשוט אנשים של תכלס - תכלס לגמרי!
בתור צרכנית מידע כפייתית, מה שהשתנה אצלי בעקבות הקורס הזה, זה היישום.
עוד שבועיים וובינר ראשון, ולהתחיל לרוץ - פשוט ליישם, להתחיל לרוץ!״
״אחרי הרבה קורסים שרכשתי החלטתי לתת צ׳אנס לקורס אחרון... ואני כל כך, כל-כך שמחה שלקחתי אותו! עשו לי סדר בבלגן ואני כבר רואה תוצאות (כספיות) בשטח״ש
המחיר המלא של הקורס הינו 4500₪
אבל, החלטנו לעשות את ההשקעה לנגישה ביותר לכל בעל עסק -
ברמה כזו, שוובינר אחד, לא רק שיכול לכסות אותה, אלא בקלות יכול להביא אותך למצב של רווח
לזמן מוגבל, ניתן לקבל את הקורס בהרבה פחות מזה!
מצפים לעבוד איתך!
*כלול בעת הצטרפות ללגיון הג׳וקר בלבד
אז לסיכום, כל זה יכול להיות שלך היום:
בונוס מספר 1 – צ׳ק ליסט שלנו לבניית דף המכירה – בשווי 997 ₪
בונוס מספר 2 – הצד הטכני מאחורי כל בניית וובינר – בשווי 2497 ₪
בונוס מספר 3 – הצד הטכני מאחורי כל בניית משפך – בשווי 2497 ₪
השקעה שלך היום:
בעד 3 תשלומים, או
בעת הצטרפות ללגיון הג׳וקר עם 3 חודשי התחייבות
מצפים לעבוד איתך!
לקבלת המחיר המוזל בדף התשלום, צריך להזין את הקופון:
E2S2020
מיד לאחר מילוי הטופס תועבר לדף מאובטח בהצפנת SSL 2048bit בהתאם להנחיות תקן PCI הבינלאומי.
קהילת עסקים שמקדימה את כולם בצעד אחד
מיד לאחר מילוי הטופס תועבר לדף מאובטח בהצפנת SSL 2048bit בהתאם להנחיות תקן PCI הבינלאומי.